Uitgerekend eind mei/begin juni

Oow haha dan staat dat ook niet in ons testament natuurlijk. Ook hier dus alles door elkaar gegooid. Mijn vriend werkt overdag ook en is ook veel avonden weg door sport of door Ajax, maar ik heb er niet zoveel last van. Heb zelf genoeg afspraken overdag dat ik s avonds lekker even tv kijk of nog wat regeldingen doe of een boekje lees.
Ik ben heel benieuwd wanneer al die babytjes komen aangezien er toch wel veel rond deze week uitgerekend zijn!! Die van mij mag nu officieel ook komen maar mag van mij nog even blijven zitten totdat ik alles geregeld heb.

Spannend gebruiker! Laat maar weten hoe het verloopt! Hopelijk gaat alles nog goed en heb je de koffer niet nodig, maar kan geen kwaad om mee te hebben hoor! 
Oei witte chocolade, wat vervelend nou dat ze juist vandaag van de gemeente hard bezig waren ? merk je nu over de dag dat je redelijk diep hebt geslapen vannacht? Heb je nu nog een pil over voor morgen oid? Of moest je er twee voor een keer?
Lekker jippie! 37 weken dus? ?
Nee wij hebben het voogdij ook zo geregeld dat zij dan zouden kijken wat mogelijk is en het beste voor onze dochter (en voor de baby willen ze ook voogd zijn, maar dat moeten we na de geboorte inderdaad nog vastleggen)
Toch maar bevallen witte chocola, kan je vriend ook niet meer weg in de avonden.. het wordt zwaar hè.

Weer een mijlpaal Jippie!!
Ik merk er eigenlijk niks van dat ik dieper heb geslapen? Ben nog steeds niks waard en lig t liefst de hele dag op bed. Heb toch maar gedoucht, gegeten en lig nu op de bank. Straks ff koffie zetten en dan toch maar even stofzuigen. Ik heb idd nog 1 pil, die neem ik zondag op maandag. Stel dàt het begint dinsdag na het strippen, dan heb ik hopelijk iig weer wat dieper geslapen. 
Goed geregeld die voogdij??
Pfoe, ja idd. Heb wel veel menstruatieachtige krampen en mn buik lijkt net een schans, volgens mij ligt ze aardig diep. 

Hetgeen waardoor ik trouwens altijd toch naar beneden ga, is mn kleine roodharige vriendje met 4 pootjes en een staart? We hebben nog 2 andere katten, maar deze is niet bij me weg te slaan. Klinkt raar, maar hij doet veel voor me??

Ah wat balen zeg! Ik had gehoopt dat je je nu wel wat beter zou voelen. Wel slim om die andere pil voor het strippen te nemen! Hopelijk dan geen gedoe om het huis heen en wel rustig kunnen slapen! Succes met stofzuigen! Ik ga nog even een half uurtje liggen.. beetje uitrusten toch maar ? 
Heerlijk zo'n beestje, die kunnen wel heel lief zijn voor zwangere vrouwen je ?
En hier nog steeds geen enkel teken. Kind blijft hoog liggen, ik blijf benauwd en moe en geen krampjes of iets in die richting 

Ja, heel balen. Had er eigenlijk ook wel op gerekend dat ik me beter zou voelen, maar nee dus.. Lekker uitrusten jij ja?
Heel fijn die beestjes?
Pffff wat balen voor je? T is een eigenwijs kindje!! Ik heb vandaag nog geen last van maagzuur, gisteren had ik al (bij wijze van spreken) het hele pakje Rennie op. Hopen dat ze zo laag blijft en toch beslist eruit te willen. Hoop voor je dat die kleine van jou zich toch ineens bedenkt....?

Zo, de site laat me weer inloggen. Kon de hele middag niet de site op. Veel gemist zie ik! Hier na een beroerde nacht afgelopen nacht in een coma gelegen tot half 1 vanmiddag! Merk het gelijk want kan niet stil zitten en het huis word dus lekker gesopt. Zelfs me ramen gelapt wat ik altijd liever vriend lief laat doen of gewoon doe alsof ze nog schoon zijn??. 
Fijn dat er meerder weer beter geslapen hebben. Balen chocolade dat het pilletje niet helemaal etc effect heeft gehad wat je had gehoopt! Rustig aan doen maar en lekker kroelen met je vier voetertje die je bij staat. Fijn beestjes he!
zonnetje en gebruiker, succes vandaag. Spannend en benieuwd hoe het verloopt bij jullie.
Ik ben vandaag 38 weken en ik krijg gewoon zin in de bevalling. Niet met het idee hij moet/mag wel komen maar meer dat ik er zelf klaar voor ben, benieuwd hoe dat voelt, hoe het gaat, hoe merk je dat het gestart is etc en het belangrijkste hoe ziet de baby eruit en lekker kroelen. Hebben jullie dat ook of zien jullie op tegen het hele proces puffen persen etc?
Mijn schoonvader gaf een advies ‘er is nog nooit een kind blijven zitten dus het komt er vast wel uit’. Tja daar zat een goed punt. ? 

Jammer dat die pil geen wonderpil bleek te zijn chocolade! Iedereen sukkelt rustig aan verder als ik het zo lees. Het is wat met die laatste loodjes! Hier gisteren een complete off day, zo ontzettend moe... was nergens toe in staat. Na een goede nacht gaat het nu gelukkig weer wat beter. Het is hollen en stilstaan telkens. Ik heb een aantal dagen super veel energie en onderneem dan van alles. Vervolgens moet ik twee dagen de tol betalen en ben ik volkomen uitgeteld... 
Hier ook drie viervoeterjes, waaronder ook een rooie. Ook bij mij is dat de grootste kroelkont. Heb net lekker even met hem in de zon in de ren gezeten.
Verder maar rustig aan vandaag, succes voor de meiden die zitten te wachten op de start van de bevalling. Ik ben zelf nog niet op dag punt beland, maar kan me voorstellen dat je daar op een gegeven moment echt wel aan toe bent.

Terug
Bovenaan