Uitgerekend eind mei/begin juni

Haha ik kreeg een cadeautje, mijn dochter sliep langer ;p heb dus ruim een uur geslapen. Daar was ik wel echt aan toe. Nu even boven stofzuigen en dan heb ik mijn taak weer gedaan hoor ?
Je raakt er steeds meer aan toe om te bevallen hoor, sinds een week of 38/39 wil ik heel graag, nu ik 40 weken ben wil ik het heel super graag :p. Fijn dat dat zo bedacht is hoor! Maar fijn dat je zo goed had geslapen ikwijjij!
Oh vermoeiend tulipaa! Die horen er helaas ook een beetje tussen ?

IkJijWij, lekker irritant. Gelukkig ben je er weer haha. Ik ga hopelijk zaterdag de ramen zemen, als de schilder dan klaar is. Die ramen zijn nog nooit zo vaak gezeemd sinds ik zwanger ben? Heb t zelf een keer in het donker gedaan omdat ik me er zo aan irriteerde??‍♀️ Herkenbaar hoor, kan niet wachten tot de bevalling. Kijk er echt naar uit. Idd wat zwanger yes zegt, ben nu 39+2, en kijk er nog meer naar uit sinds bijvoorbeeld de 37e week. 
Ook idd herkenbaar Tulipaa. Helaas nu in een tijd dat ik die energie-dagen helemaal niet meer heb. Fijn hè, die diertjes? Die hebben het me wel wat makkelijker gemaakt om thuis te zijn al zolang. 
Heb net met 4 pauzes gestofzuigd. Pfffff..... Voor mn zwangerschap deed ik het hele huis stofzuigen en dweilen in 1 dag. Nu lig ik weer op bed. Even verhaaltje aftypen en dan lekker weer Videoland aanzetten. 
Fijn cadeautje Zwanger yes! Ook fijn dat je er goed gebruik van hebt kunnen maken??

Wat vinden jullie van een whatsappgroepje? Heeft iemand misschien een makkelijk e-mailadres zonder hier jezelf kenbaar te maken? Lijkt mij persoonlijk wel leuk, ben benieuwd hoe jullie erin staan?

Wat een energie hebben sommige van jullie. Ik ben eerder lui haha.
Ik hou het lekker bij het forum en hoef niet perse Whatsapp...

Terug
Bovenaan