Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
!!
Voor degene die het leuk lijken om te appen, stuur een mailtje naar uitgerekendmeienjuni@outlook.com met je telefoonnummer. Zet er ook aub even bij onder welke naam je hier bent? Dan maak ik een groepsapp aan.
Wat word het verschil tussen dit forum en een app groep vraag ik me af.
Vanmorgen zijn de gordijnen opgehangen en nu is het kamertje echt tot in de puntjes af ♥️ helemaal blij!
Ik heb af en toe een soort van menstruatie gevoel in de onderkant van mijn buik. Vooral als ik moet plassen. Zal wel banden zijn...
Het word wel tijd voor de volgende baby. Zet m op meiden! X
Jullie blijven toch wel actief op t forum he. Wil natuurlijk wel blijven weten hoe het gaat en wanneer jullie kleintjes geboren worden.
Super fijn dat t kamertje nu helemaal af is Annemiek. Ik vind het ook wel weer tijd voor een baby. Misschien zonnetje??
Idd, wat zwanger yes zegt!
Leuk, gordijntjes maakt t helemaal af hè? Die krampen heb ik ook al een tijdje. Dat schijnt ook het indalen te zijn. Goed teken dus!
Tuurlijk blijven we actief Jippie, alleen vind ik persoonlijk appen makkelijker.
T is idd wel errrrrrg stil bij Zonnetje......... Geen bericht is goed bericht toch?!! Hopelijk gaat alles goed!
Haha Jippie, lui zijn mag, heb je verlof voor ?.
Jaa zonnetje is wel verdacht stil! You go girl!!
Ja krampen kan indalen zijn of je baarmoeder die zich ‘voorbereid’ voor de weeen. Ik heb vandaag juist ineens veel afscheiding (sorry voor t detail) maar of t een prop is? Of delen? Wel ook wel steken down there. Maja dat zegt nog niks over hoe wat wanneer.
Oeps dat was de enter knop al...
leuk Annemiek! Kamertje helemaal af nu.
Zou leuk zijn als het forum actief blijft, anders meld ik me wel graag aan bij t app groepje!