Uitgerekend eind mei/begin juni

Oh ja als het niet op de poli is dan is het misschien weer anders ja.. ik dacht aan zonnetje die ze in het weekend niet wilden inleiden, maar misschien is dat een verschil met België. En natuurlijk met hoe erg het is met de waarden, als het ernstig was geweest hadden ze je wel ingeleid. Ik ben erg benieuwd wat ze zaterdag dan zeggen en ik hoop dat de verlagers 3 keer dan meer werk doen dan 2 keer.. en misschien zetten de krampen wel wat door ? 
Hier hopelijk een rustigere nacht, ik voel me op het moment iets minder benauwd dan gisteren! Slaap lekker allemaal! 

Pff.. Wat vervelend dat ze beide iets anders zeggen, dat maakt het voor jou wel extra lastig allemaal. Hopelijk zakken de waardes en helpt de medicatie. Ik hoop dat het strippen heeft geholpen. 
Hopelijk heeft iedereen een rustig nacht behalve de mensen die willen bevallen en toe zijn om te gaan bevallen natuurlijk. ?  

Jaaa babynieuws!! Vanmiddag is na een voorspoedige ingeleide bevalling ons zoontje Teun geboren. ? vanochtend 3cm na dat ballonnetje en toen de vliezen gebroken. Twee uur redelijke weeen gehad en daarna kwamen ze al 4x per 10min en schoot t enorm op. Wel pittig maar op t moment dat ik dacht, dit is niet leuk meer kon ik ook bijna persen. Flink kereltje maar glucosewaarden zijn goed dus zeer waarschijnlijk morgenvroeg na de visite vd kinderarts naar huis. Borstvoeding gaat vooralsnog ook super. En ik voel me wat beurs en apegaar maar ook goed☺️ 
lekker gaan genieten nu! 
Op alles reageren lukt me niet maar ik vind het forum ook voldoende. 
Benieuwd naar de rest, rommelt behoorlijk zo links en rechts nog steeds dus...

Prachtig zonnetje! Nogmaals heel erg gefeliciteerd! Mooie grootte ?
Ik heb redelijk geslapen wel
.af en toe wakker en veel moeite met in slaap komem..

Jaaaa daar is ie dan toch! Leuke naam, Teun! Gefeliciteerd Zonnetj, knap gedaan en klinkt als een voorspoedige bevalling, fijn! Nu lekker bijkomen en wennen aan elkaar.

Terug
Bovenaan