Uitgerekend eind mei/begin juni

Jaaa daar is hij dan!! Gefeliciteerd met Teun. Flinke jongen inderdaad maar wel fijn dat het goed gaat. Lekker genieten nu met elkaar en ik hoop dat je naar huis mag.

Oef een dag niet gelezen is een dag veel gemist weer :D
Allereerst Zonnetje gefeliciteerd met de geboorte van Teun!! Wat ontzettend leuk dat ie er is en het klinkt als een voorspoedige bevalling. Fijn hoor, lekker genieten nu samen!
Ik ben heel erg benieuwd of het nog gaat voorkomen dat twee van ons (of meer) dezelfde naam hebben gekozen, of straks een zelfde geboortedatum. Volgens mij is statistisch gezien die kans best aanwezig (zeker de datum hihi).
Voor degenen met krampen, heb ik al bijna 3 weken inmiddels (zijn bij mij voorweeën genoemd door de vk) dus het kan helaas ook nog even duren voordat e.e.a. op gang komt. Maar om de positiviteit erin te houden, het kan ook snel gaan natuurlijk!
Voor de ziekenhuis gangers, rot dat het allemaal zo moet lopen (volgens mij is gebruiker er vooral druk mee op dit moment met hoge bloeddruk wat ik me herinner). Hou vol, het zijn echt nog de laatste loodjes!

Veraa voor jou gaat het ook echt opschieten nu hè! Hoe gaat het met jou? Rot al die voorweeën als je er niks aan hebt ?
Zelfde geboortedatum vind ik prima hoor :p naam kan ook, maar tot nu toe nog niet mijn namen gezien ?

Gefeliciteerd Zonnetje!!!! Wat een geweldig nieuws. Vond het al zo stil? Flink jochie. Geniet lekker!
Heb alles gelezen maar ben het serieus alweer vergeten??‍♀️ Ik heb echt een hel van een nacht gehad. Ruim 4 uur geslapen bij elkaar. Heb vanmorgen nog 2 uurtjes kunnen pakken, dus misschien vanmiddag ook nog wat. 

Zwanger yes jaa gaat zeker opschieten! Nog een paar nachtjes slapen en dan is ie er ?.
Wittechocola het wil maar niet lukken bij jou met die slaap he... Echt super super klote is dat. Heb zelf van de week 2 nachten amper geslapen en echt I feel you! Als je dit elke nacht hebt... Vreselijk. Hoop dat je vanmiddag nog even kan uitrusten. 

Gefeliciteerd Zonnetje, klinkt als een fijne bevalling! Erg leuke naam ook, nu lekker genieten!
Wat rot Chocolade dat het slapen maar niet wil lukken.. Dat breekt echt op he.. Hoop dat je met kleine slaapjes overdag wel nog wat kunt inhalen..
Hier zijn de krampen weer verdwenen, dus denk niet dat de mislukte strip poging toch iets gedaan heeft, helaas.. Merk dat ik nu alweer heel erg bezig ben met de controle van morgen, iets met loslaten ? Ben dadelijk wel al bekend met bijna het hele personeel van de kraamafdeling op deze manier haha.. 2 van de 3 verloskamers nu al gehad, dus raak er nog vertrouwd mee ?

Terug
Bovenaan