Uitgerekend eind mei/begin juni

Ikjijwij, ik laat natuurlijk sowieso weten wanneer de baby er is hoor ? en ik hoop snel :p. Maar ik denk dat zonnetje wel lekker bezig zal zijn ja, hopelijk gaat alles goed daar ?

IkJijWij, spannend! Wie weet is er iets op gang gekomen?
Fijn dat het kamertje af is Annemieke! 
Ik houd het liever ook bij het forum en blijf hier dus ook actief!

Hier inmiddels weer thuis na een ellendig lange middag in het zkh.. Bloedwaardes gaan achteruit, bloeddruk blijft te hoog (verlagers nu 3x per dag ipv 2x).. 
Gynaecoloog van dienst dacht er anders over dan die van dinsdag.. Inleiden zou nu niet wenselijk zijn omdat mijn baarmoedermond nog niet zover is en mijn waardes nog net te goed zijn. 
Lichtelijk gefrustreerd over de verschillende visies bij de gynaecologen. Nu zaterdag weer terug en weer alle onderzoeken in.
Vroedvrouw heeft geprobeerd te strippen maar kon geen opening vinden om dit goed te doen. Hoop stiekem toch dat ze iets in gang gezet heeft want heb wel last van krampen nu.. 
Daarna een hapje gaan eten met mijn vriend. Nu toetiekapoetie op de bank.. 

Spannend gebruiker! Krampen na het strippen klinkt niet verkeerd hoor, ook al was er nog geen ontsluiting. Zaterdag weer verder kijken mocht het nodig zijn dus.. apart dat ze dat in het weekend doen.

Ik hoop het..
Heb de onderzoeken ook op de materniteit afdeling gehad ipv op de poli. Dus dat het weekend is zal voor hun weinig uitmaken denk ik. Woon sinds een aantal jaren in Belgie, daar werkt alles echt heel anders dan in NL..  

Oh vervelend gebruiker dat er twee verschillende visies zijn. Aan de andere kant ook fijn dat je waarden nog te goed zijn! Succes alvast zaterdag!! Tenzij de krampen natuurlijk al op iets duiden ?.
Gezellig voor iedereen die wel actief blijft! En leuk dat degen uit de app wel laten weten als de baby er is!

Terug
Bovenaan