Uitgerekend eind mei/begin juni

Ikky, fijn dat het weer wat beter gaat! En Happy, super dat Thijmen weer op zijn geboortegewicht is, dat is echt zo’n mijlpaal he?
Ik heb een lekker hormonaal avondje, bah! Ben het thuiszitten, bankhangen zo zat ineens en het idee dat het in het ergste geval nog vijf weken kan duren vliegt me naar de strot. Ik ben altijd super actief en nu heb ik enerzijds weinig energie (sinds een paar dagen), maar anderzijds word ik ontzettend onrustig van de lege agenda. Ik weet dat het een luxeprobleem is, maar de dagen duren soms zo lang. Ik tel de uren af totdat mijn vriend thuis is. Vanavond was ik er ineens helemaal klaar mee en moest ik om alles huilen. Na een lange douche voel ik me wel weer wat beter, maar wat een ellende af en toe toch die hormonen ? 

Ja zeker een mijlpaal! We hebben een heerlijk gebakje gehaald om het te vieren! Ik ben zo ontzettend trots dat ik daar gewoon met borstvoeding voor kan zorgen :) 
@tulipaa, herkenbaar hoor wat je voelt, ik had het ook de laatste weken! Alles op orde in huis en daar zit je dan. Ik zorgde er echt voor dat ik iedere dag of een afspraak buiten de deur had, of bezoek. En ik heb veel gelezen! Of een x uitgebreider koken dan ik normaal deed. Zo kwam ik de dagen wel door. En achteraf blij, want ik heb voor dit soort dingen nu echt geen tijd meer. Ben voor mijn gevoel alleen maar aan het wassen, voeden of verschonen.

@Happy, daar mag je ook echt trots op zijn, terecht!
Ik spreek nu idd ook af en bak ook cakes en koekjes enzo. Rationeel weet ik dat ik het straks nog druk genoeg ga krijgen en dat ik de rust echt even moet pakken nu het nog kan, maar ik vind het af en toe gewoon echt wel moeilijk. Gelukkig zijn er ook genoeg dagen waarop ik me een stuk beter voel ☺️

Goed gedaan HappyH! Weer op gewicht! 
Lastig hè tulipaa, die energieloze dagen.. ik slaap dan vaak nog even overdag en inderdaad proberen iets te doen, al is het een boekje lezen

Zooo ik voel me verschrikkelijk en heb een verschrikkelijke nacht achter de rug. Heb niet geslapen en alleen maar in de weer geweest. Enorme buikpijn, krampen, rommelende darmen, schoppend kind, overgeven en aan de diarree. Joint als een buikgriep ofzo... Maar men wat voel ik me beroerd! Alles voor vandaag, maar liggen voelt ook niet fijn. Oja en heb het ook nog eens koud. 

Beterschap jippie! Ik ben bij beide zwangerschappen nu in mijn verlof ziek geweest. Bij de eerste buikgriep, erg fijn als je elke keer moet overgeven als de baby schopt.. en nu gewone griep. Echt waardeloos hè.. sterkte ermee! Hopelijk knap je snel op.

Ah bah, wat een ellende Jippie! Buikgriep is echt iets verschrikkelijks vind ik. Hopen dat je je snel beter voelt en dat het kleintje nog even blijft zitten, zodat je fit aan je bevalling kunt starten!

Terug
Bovenaan