Uitgerekend eind mei/begin juni

HappyH fijn dat Thijmen weer op zijn gewicht is. En Zonnetje gefeliciteerd met Teun. Super leuke naam. Ik krijg hem er helaas bij mijn vriend niet door ;-(.
Hier weinig verandering. Slapen gaat nog steeds slecht. Wel een raar idee dat dit waarschijnlijk ons laatste weekend met z’n drieën is. 
Gebruiker heel veel succes! Hopelijk verloopt de inleiding toch sneller dan verwacht. Bij mij heeft het de vorige keer anderhalve dag geduurd. Waarvan alleen de laatste uurtjes weeen. 

Oee gebruiker, dat is pittig allemaal, heel veel succes en hoop dat het uiteindelijk allemaal meevalt. Tot die tijd, maar even op het forum alles kwijt.
Zo ik heb van 4 tot half 6 nog even geslapen. Mn buik lijkt iets minder pijnlijk, maar zeker niet over. Wij zeiden ook al van is het al zover, maar in mijn omgeving hebben mensen buikgriep gehad dus denk toch griep en geen begin van. Verder al wel een beschuitje op en wat fruit, moet toch iets eten.

SUcces met de inleiding gebruiker! Even omschakelen maar je kunt het!!!
Ja gek idee he Sanne dat het zomaar de laatste momenten allemaal samen kunnen zijn. Dubbel genieten daarom ?

Succes en sterkte gebruiker! Ik snap dat je even moest omschakelen.. Je hebt toch een bepaald beeld in je hoofd van je zwangerschap en bevalling en als dat dan allemaal anders loopt, dan valt dat toch tegen.
Wat fijn HappyH! Ik vind borstvoeding ook zo bijzonder. Het is toch bijzonder dat de natuur dit zo heeft geregeld.
Ik heb vandaag weer overleefd.. We hebben vandaag het kinderfeestje van mijn dochter gehad en morgen nog haar grote mensen feest. Dan nog even bijkomen en dan mag de baby komen. ? Ik ben blij als deze dagen voorbij zijn. 

Bedankt allemaal ☺️
Eerste dag overleefd, 2 tabletten gezet. Nog weinig vooruitgang, zoals het er nu uitziet morgen om 6u en om 12u nog 2 tabletten. Gynaecoloog wilde in de nacht niet nog een zetten omdat de baarmoedermond dan te vermoeid zou raken. Merk wel dat de krampen anders zijn dan die wat ik gehad heb. Dus ik ga vol goede moed zo slapen en hoop dat alleen die van 6u nodig is en ik daarna aan de weeenopwekkers mag.  
Gelukkig is mijn vriend de hele dag hier gebleven, heb ‘m net wel met een dubbel gevoel naar huis gestuurd.. Hij wilde niet. Maar heeft weinig zin om hier met 2 te hangen (bedden zijn echt ellendig), heb liever dat hij morgen fris en fruitig hier is om mij de dag weer door te helpen. Vanavond is mijn moeder nog even geweest, ook dat was echt heel fijn.. Even afleiding. 
Vannacht idd volle maan, dus hopelijk komt er wat op gang bij een aantal van jullie! Hop hop.. 
Slaap lekker allemaal.. 

Gebruiker merk je inmiddels al iets? Heb je Cytotec gekregen? Ik kreeg die toen voor het opwekken van mijn miskraam, maar deden bij mij toen helemaal niks.
Hopelijk mag je vandaag je baby vasthouden. Succes!! 

@Sanne, 
Prostine heten ze, als ik het goed schrijf.. 
heb vanaf n uur of 1 steeds erger wordende krampen. Vooral laag in mijn rug en hoog in mijn buik. Buik wordt ook harder dan voorheen. Weet dan niet hoe te liggen, zitten of staan.. Vannacht eens even getimed, duurde steeds zo’n dikke minuut. 
Zijn net geweest maar lijkt toch weinig vooruitgang.. de ‘zoektocht’ naar waar ze ‘m moeten plaatsen is echt een hell.. krijg zo een warme gelzak en hopen dat ik dan toch nog iets kan slapen.. 

Oei gebruiker dat klinkt niet fijn. Hopelijk heb je de vierde dosis vanmiddag niet nodig en zijn deze krampen genoeg om gewoon verder te kunnen ? komt je man zo weer terug voor je?
En hoe gaat het verder met de bloeddruk en urine en zo? Is dat nog verantwoord allemaal?
Hier nog steeds helemaal niks ?

Terug
Bovenaan