Uitgerekend eind mei/begin juni

Ik heb wel een lekker verhaal getypt met schrijffouten joint moest klinkt zijn, waarom hij dat er van maakt snap ik echt niet en zinnen die niet af waren, maar jullie snappen mn verhaal. Ja heb me zelden zo beroerd gevoeld, ben eigenlijk ook nooit ziek. Even gegoogeld. T kan ook nog t opschonen van je lichaam zijn voor de bevalling. Maar aangezien er meerdere mensen om mij heen buikgriep gehad hebben ga ik daar maar vanuit.
Wel fijn happy dat hij weer op het geboortegewicht zit! 

Fijn dat Thijmen op zn geboortegewicht zit!
Ach Tulipaa, die dagen heb ik zoveel? Klinkt raar, maar vooral als mn vriend een leuke avond heeft buiten huis. Alsof ik jaloers ben ofzo, maar dat is t niet. Ik ben dan ook zoveel aan het janken en idd maar lekker lang douchen om de tijd vol te maken. Eergisteravond was mn vriend weg, en gisteren ook. Maar nu het eind voor mij in zicht is (39+4), leek ik het gisteren minder moeilijk te hebben. Alsnog wel een rot gevoel, maar hoefde niet te janken, ook fijn? Op die jank momenten is die rooie kat van mij echt heel fijn?
Goed nieuws bij mij, heb totaal iets van 9/10 uur geslapen! Zelfs 5 uur achter elkaar!! Ben zo blij? Kan nu eindelijk de ramen zemen, wilde ik al zo graag doen. Moet niet teveel energie gebruiken, want heb (hopelijk) 1 deze dagen wel wat anders te doen? Het rommelt wel wat intenser bij mij. De menstruatieachtige krampen lijken wel wat heftiger te worden. 
Bah Jippie. Wat moet je je dan ellendig voelen zeg? Beterschap!

HappyH well done met Thijmen! Fijn he dat ons lijf dat gewoon kan leveren dat zo'n kindje dan weer aankomt. Echt een mooie prestatie ook van moeder natuur.
Jippie wat ontzettend rot voor je. Hoor het helaas wel vaker dat mensen vlak voor een bevalling ziek worden. Heel veel beterschap in ieder geval!
Witte chocola wat fijn dat je lekker hebt geslapen zeg! En dat zonder pil! Duimen dat dit een nieuwe trend is en dat je nu meer van dit soort nachtjes hebt.
Tulipaa heel herkenbaar ook! Had gisteravond zelf ook zo'n "ik-ben-er-helemaal-klaar-mee-moment" en maar huilen.... En ik mag echt niet zeuren want ik weet wanneer het kindje geboren gaat worden. Maar ik snap het wel die frustratie. En dan hormonen erbij. Helemaal top. 
Hopen dat er dit weekend weer baby's komen ladies! :D en anders geniet van het weer en de 'nog' rust...

Woooh wittechocola dat is echt lang! Wat fijn zeg!! Vanavond nog zo'n nachtje zou dan heerlijk zijn.
Ik heb net een middagdutje op de bank gedaan en mn moeder is er gelukkig al de hele tijd. Zometeen komt mn vriend weer thuis. Niet dat ze echt iets kunnen doen, maar je voelt je wel minder alleen. En ze pakken af en toe wat drinken voor mij.

Oh wat goed happy dat Thijmen weer op zijn gewicht zit!
chocolade, kijk dat is nog eens heerlijk!! Hopelijk zet het door.
oh balen Jippie! Al hoor ik van veel mensen dat ze vlak voor de weeen idd een buikgriep gevoel hebben. Wie weet ?. Beterschap in ieder geval!
Hier gisteren avond onszelf nog even een laatste keer verwend met een duo ontspannings massage. Heerlijk nog even!
fijn weekend dames!

Wat fijn dat je hebt kunnen slapen chocolade! Hopen dat je daar meer nachten van gaat krijgen.. 
@Jippie; beterschap, rot om dat nu nog even te krijgen.. Bah.. 
Hier vanmorgen om 10u begonnen; ctg, bloed en urine controle.. waardes achteruit en eiwitten in de urine. Bloeddruk ook nog steeds erg hoog 144/103. Dacht ergens toch nog naar huis te mogen gaan. Ze gaf namelijk aam dat baarmoedermond nog steeds geen ruimte gaf en de hals nog erg lang en stug is (?). Na overleg met de gynaecoloog over de waardes etc is toch besloten te starten met inleiden. Nu de eerste tablet gekregen, vanavond kijken ze opnieuw en zetten ze evt weer een tablet. Mocht me voorbereiden op dagen omdat het er niet gunstig uitziet. Laten ons maar verrassen nu. Wat tranen gelaten, ergens ben je voorbereid, maar kwam toch wel even hard aan. Niet zoals ik het gedacht had dus.. 

Ah gebruiker wat rot zeg... Succes, je kunt et!! Hopelijk snel happy babynieuws. En tot die tijd spam je maar fijn op deze pagina, inclusief tranen!!!

Sterkte met de inleiding gebruiker! En inderdaad hier 'lekker' kletsen. 
Fijn dat je moeder er even is jippie. Zo'n buikgriep is zwaar.
Leuk de massage ikjijwij! 
Ik hoop ook op weekend baby's! Spannend de krampen witte chocola!

Terug
Bovenaan