Uitgerekend eind mei/begin juni

We blijven hoop houden.. Al is de kans klein..
bloeddruk is nu onder controle met andere medicatie. Urine en bloed worden 3x per dag gecontroleerd, moet boven ‘n bepaalde waarde blijven, zo niet grijpen ze direct in.. heb gelukkig wel vertrouwen in de gynaecoloog die het weekend hier is. Liet zich gisteravond nog even zien voordat ze naar huis ging met de boodschap dat we het ‘samen’ gingen afmaken.. Let’s hope haha. 
Mijn vriend is gelukkig alweer onderweg ja, die wilde om 6u al hier zijn voor de volgende tablet, maar vond ik gekkenwerk. Hoewel ik nu wel merk dat ik ‘m toch graag hier had.. 
Balen dat de volle maan niks voor je gedaan heeft! Benieuwd of het bij de andere wel raak is! 

Ze houden je gelukkig wel goed in de gaten dan. Fijn dat je vriend weer terug is :) lief dat hij al meteen om 6 uur weer bij je was geweest als het aan hem lag :) had hij wel nog geslapen?
Ik hoop dat de gyneacoloog je wel 'bevalt'! :) Hopelijk maken jullie het inderdaad dit weekend samen af en heb je snel je baby!

Succes gebruiker, het is wel een lange weg zo he? Fijn dat je vriend weer terug is en ik hoop dat je nog wat hebt kunnen slapen/ rusten tussendoor. Succes, ik hoop zo dat je voor vanavond je kleintje je vast kan houden!

Wat een pittig traject gebruiker. Wel fijn dat je zoveel steun van je vriend hebt en dat je moeder geweest is. Heel veel succes vandaag!!!
En zwangeryes nog niet... 
Hier een goede nacht gehad en volgens vriendlief de rustigste nacht van deze week. Buik is weer een stuk rustiger dus zo maar eens ontbijten en nog een dagje rustig aan doen.
En wittechocola weer een goede nacht kunnen maken??

@Gebruiker. Ik lees hier al een tijdje met dit topic mee. Maar vind je verhaal toch wel een beetje spannend. Vervelend dat het nog niet zo wil doorzetten, ik hoop dat er vandaag meer vooruitgang is. Heel veel succes, en hopelijk is de kleine er toch nog snel en mag je snel naar huis. Ik ben benieuwd naar je verdere verhaal, zal het blijven volgen. ;-) 
Gefeliciteerd voor iedereen die al bevallen is, ik heb jullie verhaal gelezen, blij dat alles goed gaat met jullie kleintjes. Ik ben vandaag 37weken zwanger, begint nu toch ook wel echt spannend te worden. Maar ik denk dat ze nog wel even blijft zitten;-) (m'n eerste kwam met 40+5) Van de week kwam de 12de ineens in mn hoofd op, dus ik gok dat ze dan gaat komen. We zullen zien.

Balen gebruiker! Heel veel succes vandaag! Zoals je kan lezen leven we allemaal met je mee en denken we aan je. Hopelijk heb je jullie wondertje gauw in je armen! 

Ach Gebruiker dat schiet dus nog niet echt op. Kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt. Heel stoer van je om je vriend dan zijn rust te gunnen, dat zou ik ook doen, maar als je hem nodig hebt dan moet je hem gewoon vragen of hij wil blijven hoor. Ik weet zeker dat hij dat doet en dat ook fijn vindt. Hopen dat je de dosis van vanmiddag niet nodig hebt.
Jippie voel jij je alweer iets beter? Gaat het de goede kant op? Lekker rustig aandoen vandaag inderdaad
G-G welkom, gaat jouw zwangerschap verder voorspoedig? 

Jeetje Gebruiker, hoop dat het vandaag meer op schiet, ik duim voor je!
Welkom G-G, leuk!
Hoop dat je wat meer op knapt vandaag Jippie.
Ik heb zowaar weer redelijk goed doorgeslapen! En dat zonder pilletje.. Ik zou het pilletje komende nacht nemen, maar eerst even kijken wat mn lichaam uit zichzelf gaat doen. Dan kan ik m altijd nog nemen.
Voor degene die in het ziekenhuis bevallen, laten jullie familie daar naartoe komen of naar huis? Heb ineens een nogal onverwachte discussie hierover met mn vriend. Ik wil ziekenhuis, hij wilt thuis..

Terug
Bovenaan