Uitgerekend eind mei/begin juni

Avb89, balen zeg. Hoop dat je snel jezelf wat beter voelt en dat je meer duidelijkheid hebt.
sanne, ik zou als ik jou was gember capsules proberen. Zit meer gember in en geeft echt rust. In ieder geval bij mij wel! 

@G-G gefeliciteerd met de positieve test! Eerste? Sluit maar lekker aan bij dit topic, hartstikke gezellig Haha. 

Ik heb ook gedacht aan een tweeling idd. Zou nog steeds goed kunnen, maar geen idee. Op de echo die ik heb gehad lijken het ook 2 kindjes ? maar dat is het dooierzakje vertelde ze. 

Ik las iets over visolie, geen idee. Slik enkel van vsm de mama tabletten

@GLB, ik ga de gembercapsules eens zoeken!
Normaal lette ik heel erg op mijn voeding, al sinds mijn tienertijd. Gezond, veel groente en fruit en weinig snoep of snacks. Nu net in de supermarkt boodschappen gedaan met dingen die ik normaal nooit zou eten, in de hoop dat ik iets naar binnen krijg. Herkenbaar? Hoe staat het nu met jullie misselijkheid en eetpatroon?

Ik eet ook anders, mijn smaak is ook echt aan het veranderen. Een logica kan ik er nog niet in ontdekken. Zolang ik ook trek blijf houden in groente en fruit, maar ik mij nog niet zon zorgen. Overgrote deel heb ik wel trek in ‘slechte dingen’.
Zelf heb ik de gember capsules bij Holland & Barret gekocht. Was nu in de aanbieding voor 6 euro. 

Ik ben nu 5 dagen en 3 dagen zwanger, maar ik ben helemaal niet misselijk en ook nog geen smaakveranderingen. Ik ben alleen heel moe en gisteren en vandaag wel veel buikpijn en gisteren aan de diarree. Ook geen pretje dus maar even een heel rustig weekendje. 

Terug
Bovenaan