Uitgerekend eind mei/begin juni

Hoever ben je nu? Hoe oud is je eerste?
Hier hadden we altijd gesproken over drie kids, zijn er dan toch al bijna vier.
Heb 3jongens, dus ben voorzichtig aan het hopen op een meisje.
met 4 mannen in huis moet ik serieus op m'n strepen staan en scheidsrechter spelen. Ze zijn heel hecht,spelen samen en verdedigen elkaar ook.
Groetjes

Mijn dochter is nu bijna 2. Komt lekker in de puberteit ;)
Nu ben ik ergens tussen de 4 en 7 weken geloof ik. Ik had zaterdag 1 september een negatieve test en zaterdag 22 september een positieve. Ik ben al maanden niet aan het menstrueren geweest dus ik deed maar gewoon soms een test. Anders werd ik zo obsessief. 
Hoe oud zijn jouw jongens nu? Wat voor verschil zit daar tussen qua leeftijd en is dat goed te doen? :)

Ik laat me trouwens niet inenten tegen de griep. Is dat nodig dan? Is de griep gevaarlijk voor de ongeboren baby? Heb nog nooit echt griep gehad 

Ik laat me ook niet inenten. Bij mijn vorige zwangerschap ben ik 2 weken ziek geweest en heb dat overleefd ;-).
Met de verloskundige ga ik het wel hebben over de GBS-bacterie, inenting voor Kinkhoest en laten prikken op het CVM-virus.

Ivm 2 eerdere mk dit jaar had ik vandaag eerste echo bij de gyn! Alles zag er goed uit, 5w en 4d nu.. spannend voor mij wel of t goed blijft gaan maar zoals het er nu uit zag leek t positief! Ik heb nog niet eerder zon duidelijke echo gehad bij 5 weken dus ik ben al stuk geruster.. Nog te klein voor een hartje maar dat had ik ook niet gedacht nog.. 3.3mm ?
Door gedoetjes met veranderende protocollen moet ik afspraak maken voor intake bij de reguliere vk voor over 2 weken :) dus ik kan weer op het wachtbankje.  

Prachtig zonnetje! Gefeliciteerd, geweldig nieuws! 
Sanne, wil je dan weten of je de cvm gehad hebt of kan je je daar voor laten inenten? Werkte jij nou op een kinderdagverblijf met hoger risico? Ik werk met gehandicapte kinderen maar heb nooit tijdens mijn eerste zwangerschap iets gehoord over een vergrote risico voor een ziekte of zo. Zal er naar vragen de 22e of ik daar iets mee zou moeten..

@ Zwanger Yes,
Klopt, ik werk met kinderen en heb me allerlei rampscenario's in mijn hoofd gehaald. Ik probeer hethet weer een beetje los wil laten en zal extra goed op mijn handhygiëne letten. Het virus is heel heftig als het bij het baby'tje komt, maar de kans blijft klein. Woensdag hoor ik of ik antistoffen heb tegen toxoplasmose, vijfde ziekte en CMV. 

Terug
Bovenaan