Uitgerekend eind mei/begin juni

[quote quote=10123042]Net terug van de intake. Ik mocht meteen op de bank liggen voor de echo en een mooi kloppend hartje! 8 november de termijn echo…. blijft spannend maar ik ben zo blij!! Wat fijn dat bij jullie ook alles goed is jippie en mie en de anderen die een echo hebben gehad. X[/quote]
Wat fijn!!wij hebben morgen eerste echo en er vanuit gaande dat die goed is ook 8november termijn echo 

Hoi dames,
Gefeliciteerd allemaal!!
Ik ben hier nieuw ik ben 7 weken en 4 dagen nu zwanger. dit word ons eerste kindje super spannend allemaal.
We hebben ondertussen nu 2 echos gehad en het zag er goed uit.
Hebben jullie ook last van misselijkheid?

We lopen allemaal aardig gelijk. Super leuk! 
Vanaf deze week idd wat vaker misselijk. Misschien ook door de vermoeidheid. Toch maar wat rustiger aan doen haha

Vandaag 7w2d zwanger, maar eten is een drama door de misselijkheid!

Ik leef momenteel op rijstwafels en verse gemberthee.
Soms een cracker met smeerkaas. In de avond een handje noten, een halve komkommer, wat plakjes rookvlees en een beetje vanille vla.

Jullie nog gouden tips wat wellicht goed valt?

Ik herken dit zo, door de geur van het avond eten word ik zo misselijk van als ik er al aan denk bleh.
Ik leef ook op crackers nu en probeer veel water te drinken.
Ik ben nu aan het werk maar ineens merk ik gewoon hoe moe ik word van dat stilzitten ik viel net bijna in slaap zo erg haha. Vanavond maar weer de rust pakken.
kwa tips ik drink ook af en toe een bouillon erg lekker en dat drink je zo weg. ik eet ook beschuit in de ochtend het is echt proberen wat je wel en niet weg krijgt

Vanmorgen ook terug op controle geweest. Mooie echo en kloppend hartje gehoord. 
Nu 7weken en 6dagen. 30 mei 2019 uitgerekend ? met 3weken terug op controle. 

Ik ben met mijn 7w1d nog eigenlijk helemaal niet misselijk geweest. Ik vroeg maandag aan de gynaecoloog of dat kan betekenen dat ik er helemaal gespaard van zou blijven :D. Dat kon ze me natuurlijk niet bevestigen, maar ze zei dat de meesten die er wel last van hebben, dat normaal al wel vroeger hebben... Dus fingers crossed.
Ik heb wel heel vaak honger (en voel ik me daardoor minder goed)... Tot de middag houd ik mijn tussendoortjes vrij gezond (fruit of wortel of zo), maar na de middag zijn het eerder koekjes... Ik moet dan precies echt iets knabbelen (en fruit doet 't em dan niet :p)

Terug
Bovenaan