Uitgerekend eind mei/begin juni

Jaaaaaaaaaaaaaa super super blij!!!! Mijn echo was goed. Het zit op de juiste plek deze keer en er was duidelijk een kloppend hartje? het was 1 cm en dus precies 7 weken. Dat klopte volgens onze berekeningen en onderzoeken ook. 5 juni is de geplande datum. Ik mag voortaan naar de verloskundige ipv naar het ziekenhuis want daar is nu geen reden meer voor.
We hebben vanmiddag gelijk geknutseld en het bij mijn schoonouders verteld. Die konden alleen maar de hele tijd huilen van blijdschap. Ze hebben zo met ons meegeleefd het afgelopen jaar. En heel bijzonder want mijn schoonzusje loopt 5 weken voor op ons. Vanavond naar mijn ouders. Ik ben echt heel benieuwd hoe zij reageren.

Gefeliciteerd Mien en Jippie!! 
We lopen idd allemaal een beetje te gelijk super leuk!! 
Weten jullie al wanneer jullie het bekend gaan maken aan iedereen? Bij mij weten tot nu toe mijn ouders het, schoonouders, en een aantal vrienden 

Jippie en Mien wat fijn! Gefeliciteerd!
Hier ook mkssemiss, inderdaad crackers en lauwe thee. En ik hou de banaan die ik in bed eet binnen. Avondeten word ik ook niet goed van. Alleen aardappelen groenten gaat wel :p terwijl we dat nooit eten :p 

Jaaaaa gefeliciteerd meiden met jullie goede echo’s!! Zo fijn!???? heb aan jullie gedacht vandaag! 

Veel hebben de termijnecho 8 nov . Ik ook! Nieuw moment om naar toe te leven. Geniet lekker van het mooie nieuws! 

[quote quote=10123172]Gefeliciteerd Mien en Jippie!! We lopen idd allemaal een beetje te gelijk super leuk!! Weten jullie al wanneer jullie het bekend gaan maken aan iedereen? Bij mij weten tot nu toe mijn ouders het, schoonouders, en een aantal vrienden[/quote]
Wij hebben het nog aan niemand écht verteld (allé, 1 vriendin weet 't wel ;)). We wilden precies toch wachten tot aan de 12 weken, maar da's nog zo lang (ben nu 7w2d)!! En... Op 10 weken is het verjaardagsfeest van mijn schoonmama, en net voor de 12-weken echo verjaardag van mijn papa... Het zou ideaal zijn om het dan te vertellen eigenlijk, maar ik wil het ook niet jinxen :p. Moeilijk!

Wij vertellen het ook pas na de eerste termijn echo/na de 12 weken/het eerste termijn. Veel te bang dat het anders mis gaat of iets dergelijks. 

We zouden het pas met 3 a 4 weken bekend maken. Dan hebuk men 3de echo gehad en zit ik op 11 a 12 weken.
Maar denk dit al het eerst tegen mn zus te verteln. Met 3weken ga ik 3dagn weg met haar en dan ga ik me niet kunnen inhouden. Omwille dat ik toch wat last heb van misselijkheid zowel smorgens als savonds ?

Terug
Bovenaan