Jaaaaaaaaaaaaaa super super blij!!!! Mijn echo was goed. Het zit op de juiste plek deze keer en er was duidelijk een kloppend hartje? het was 1 cm en dus precies 7 weken. Dat klopte volgens onze berekeningen en onderzoeken ook. 5 juni is de geplande datum. Ik mag voortaan naar de verloskundige ipv naar het ziekenhuis want daar is nu geen reden meer voor.
We hebben vanmiddag gelijk geknutseld en het bij mijn schoonouders verteld. Die konden alleen maar de hele tijd huilen van blijdschap. Ze hebben zo met ons meegeleefd het afgelopen jaar. En heel bijzonder want mijn schoonzusje loopt 5 weken voor op ons. Vanavond naar mijn ouders. Ik ben echt heel benieuwd hoe zij reageren.
We hebben vanmiddag gelijk geknutseld en het bij mijn schoonouders verteld. Die konden alleen maar de hele tijd huilen van blijdschap. Ze hebben zo met ons meegeleefd het afgelopen jaar. En heel bijzonder want mijn schoonzusje loopt 5 weken voor op ons. Vanavond naar mijn ouders. Ik ben echt heel benieuwd hoe zij reageren.