Uitgerekend eind mei/begin juni

Jullie mogen allebei al lekker vroeg. Wel leuk dat jullie je dochter mee nemen. Hebben jullie beide 1 dochtertje?
Ja zeker spannend! Ik word er zo zenuwachtig van. Gelukkig drukke dagen dan vliegt de tijd tenminste een beetje. Ik hoop ook zo dat het nu op de goede plek zit en we al een kloppend hartje of hartjes mogen zien ik niet weer flauwval, zoals de vorige keren? die felle lichten en die spanning in zo'n ziekenhuis is echt niets voor mij. Ik voel me verder wel goed. Dit keer geen tekenen dat het niet goed zou zitten. Ik merk wel dat ik met sporten niet meer 100% kan geven, want dan word ik duizelig en misselijk dus hoop dat dat niet teveel opvalt. Maar van 4 keer fanatiek naar niet meer sporten valt zeker op dus dan maar op 80%. Op het werk ben ik heel moe en gaap veel, maar probeer ik ook stiekem te doen. Ik eet ook veel meer over de dag gezien dan normaal maar ik kom niet aan. Wel iets dikkere buik door mn darmen. Hoe is het met jullie symptomen? 
Succes morgen meiden!!! Hoop dat jullie een leuke vk hebben, een prettig gesprek hebben en jullie de 1e echo ook kunnen inplannen.

Ik heb 1 dochtertje ja! 
Oh bah, flauwvallen in het ziekenhuis.. ik heb dat bij bloedprikken altijd. Of ik raak in een black out en schop om me heen. Gevaarlijke patiënt dus :$
Ja dat sporten is wel een lastig iEts. Ik sport nu niet maar bij de eerste wel en inderdaad 4 keer per week en heel fanatiek. Gelukkig liep mijn jaarcontract af met 8 weken dus ik heb het abonnement toen maar afgezegd. Zag mezelf niet meer sporten zwanger. En blijkbaar daarna dus nooit meer begonnen :eek:
Qua kwaaltjes ben ik erg moe, misselijk, kan niet tegen geuren, tepels doen vet pijn en borsten worden weer groter. En ik heb ook echt een dikke buik gekregen en ben iets van 0,3 aangekomen. Moest van mijn man op de weegschaal omdat ik er zo dik uit zag en ik eet ook de hele dag, haha. Viel qua gewicht hartstikke mee dus. En verder valt het wel mee.. niet echt duizelig gelukkig. Dat is ook zo lastig .

Ja, 1 dochtertje van 1 jaar. Het voelde weer als thuiskomen. Zo gezellig gekletst en wat dingetjes besproken. Was niet echt nieuw voor mij natuurlijk. Het enige wat ze gemeten hebben was de bloeddruk. Over 4 weken weer een afspraak. Mijn dochter vond de bloeddrukmeter is niet zo leuk. Verder zat ze gezellig op schoot. Besproken dat we na de termijnecho een nipt test doen en dat ik met 30 weken overgedragen wordt naar een gynaecoloog. 

Ik duim mee voor een goede echo morgen meiden! Het is zo leuk?

Nou, hier ook alleen bloeddruk gemeten ;), die zit in ieder geval goed. En al die standaard dingen doorgelopen.
Wel een beetje een baalmoment, we kunnen alleen een echo plannen op (niet alle) werkdagen tussen 9 en 5, dan werkt mijn man gewoon. Ik baal wel even flink, wilde natuurlijk zo graag samen naar de echo, en de vorige keer in dit echocentrum deden ze ook op zaterdagmiddag maar nu dus niet meer. En vrijvragen voor over 3 weken wordt nog lastig voor hem :(

En ze hadden veel babypoppen met kinderwagen, flesjes, kleertjes, bedje. Dus mijn dochter heeft zich lekker vermaakt. 
De VK werkt trouwens van 8 tot 5 dus daar kan mijn man ook niet echt mee :(. Dan doe je zo'n zwangerschap wel een stuk minder samen eigenlijk. Ik baal gewoon 

Nou ik was toch best wel van slag. Nu heb ik mijn oude praktijk gemaild of ik terug mag daar. Die werken wel 's Avonds. Ik wil niet alles alleen moeten doen :(
En ik zoek naar een andere plek waar ze misschien wel in het weekend echo's maken, hopelijk mag dat dan van de verloskundige want ik wil gewoon echt heel graag dat mijn man mee kan :(

Dat zou zeker jammer zijn! Die echo’s is natuurlijk helemaal fijn om met z’n tweeën te doen! Het is voor ons altijd passen en meten maar lukt altijd wel. Ons echocentrum is dan ook in de avonden open. Hopelijk vind je toch een echocentrum waar je op andere tijden heen kan. Of dat je man wel vrij kan nemen op zijn werk.. 

Hey (toekomstige) mama’s!
ik heb op 27/9 een positieve test gedaan en ben gister voor het eerst bij de verloskundige geweest. We hebben het hartje gehoord & alles gaat goed. Ook ik ben eind mei uitgerekend. 
Succes allemaal en we houden contact!
Liefs

Terug
Bovenaan