Uitgerekend eind mei/begin juni

Zwanger Yes; dat klinkt inderdaad vervelend. Je wil het toch samen met je man ervaren. 
Zelf vandaag een echo gehad. Het hartje klopte! Ben (maar) één dag terug gezet. Het was zo leuk om ons kleintje te zien. Nog geen twee centimeter maar zoveel indruk! Hij bewoog zelfs even. Echt een hele geruststelling nu we ‘hem’ gezien hebben. 

Ideaal als het in de avond open is. Die van ons van dinsdag tot vrijdag van 9 tot 4.. kan ik niks mee want mijn man is dan allang weg en nog lang niet terug. Ik ben zelf altijd dinsdag en donderdag vrij. Dus ik zou dan alleen moeten. 
Wat heb jij vroeg het hartje kunnen horen zeg, maymama! Met de doptine? Bij ons doen ze dat vanaf 14 weken pas. Beviel de verloskundige?
Ik mag gelukkig terug naar de oude praktijk. Morgen of donderdag deze afbellen. De tijden zijn gewoon te onhandig. En mijn oude praktijk heeft op 3 dagen avondspreekuur.

Wat een mooie berichten komen er voorbij! Goede echo's en fijne gesprekken. Wat goed ook dat je toch gaat switchen zwangeryes. Ik kan me voorstellen dat je dat prettiger vindt. 
Ik kan in het ziekenhuis alleen 's ochtends of begin van de middag voor een echo. Echt heel raar, maar goed. Zelf ben ik gelukkig op woensdagmiddag vrij en mijn vriend heeft vrij genomen met een smoesje. Ik ben zo nieuwsgierig en zenuwachtig!!! Gelukkig nog maar 1 nachtje?

Jaaa het is eindelijk woensdag! Even een ochtendje werken en dan door naar t ziekenhuis. Duim duim duim ik hoop zo dat het goed is!

Hier maandag de eerste echo gehad. Volgens berekening huisarts 7w4d, maar gynaecoloog 6w6d. Ik was precies wat ontgoocheld... Da's nog bijna een week langer wachten tot we het "mogen" vertellen! :D
Maar voor de rest zag alles er goed uit, we konden het hartje zien kloppen. Nu wachten tot half november voor de 12weken-echo.

Wat fijn om te lezen, al die orde echo’s!

Jippie succes en veel plezier strakjes!

Wij zijn nu lekker even een paar dagen weg (dus de dagen vliegen voorbij) en mogen ons maandag melden voor  de eerste echo. 

Net terug van de intake. Ik mocht meteen op de bank liggen voor de echo en een mooi kloppend hartje❤!
8 november de termijn echo.... blijft spannend maar ik ben zo blij!!
Wat fijn dat bij jullie ook alles goed is jippie en mie en de anderen die een echo hebben gehad.
X

Terug
Bovenaan