Uitgerekend eind mei/begin juni

Goedemorgen!
Wat een goed nieuws allemaal over de echo's, leuk! En Sanne een tweeling, gaaf en spannend ook, gefeliciteerd!
Vanmorgen de tweede echo gehad, zit nu op 8 weken en het hartje klopte heel mooi zei de vk. Ze zag zelfs al dat er hersentjes en armpjes en beentjes in ontwikkeling waren. Wat een opluchting weer, heb ook het gevoel dat ik nu wel echt blij mag zijn.
Wij gaan het overigens al wel aan onze ouders/zusjes en beste vrienden vertellen, omdat zij het ook weten van onze miskraam eerder dit jaar en het traject in het zkh. Daarnaast lust ik graag een wijntje en valt het meteen op als ik niet meer drink, dat bij elkaar genomen vinden we het fijner om het te delen. 
Als niemand wist dat wij bezig waren had ik wel geprobeerd het iets langers voor onszelf te houden, dus ik begrijp heel goed dat veel mensen dat doen. Vinden jullie het moeilijk om het nog niet te vertellen?

Rosiee, spannend hoor! Ik heb het al aan best wat mensen om me heen verteld. Zou het ook vertellen als het niet goed zou gaan dus waarom ook niet! DDa het een tweeling wordt vindt iedereen fantastisch! Met 10 weken vertel ik het aan iedereen :)

Zwanger Yes, ik ben vandaag al heel vroeg naar huis gegaan uit week, omdat ik zo ontzettend moe ben. Dus ik voel me inderdaad beter dan eerst alleen merk ik (denk ik!) wel aan mijn energieniveau dat het er twee zijn. Even met de VK besprek hoe ik hiermee om moet gaan.
Hoe is het met jou nu?

Wat een mooie berichten! Leuk om allemaal te lezen, en zelfs een tweeling erbij. Ik ben super moe, daarom ook even wat minder op het forum geweest. Lig er savonds vroeg in en smiddags vaak ook even relaxen (heb 2 weken vakantie nu dus dat komt perfect uit). Misselijk ben ik gelukkig niet, moet wel regelmatig even wat eten om te voorkomen dat ik me wat slapper voel. 
Deze week infuus gehad, heb ziekte van crohn, kan gewoon gegeven worden maar vond het wel even spannend. Volgende week weer controle bij de vk, week daarna met 10wk de termijnecho zodat ze me vanaf daar kan overdragen naar de gyn.. geen idee waar ik dan de meeste controle ga hebben.. 

Oh ik snap dat dat spannend is zonnetje! Maar als het gewoon mag zal het wel goed zijn :). Wordt je vanwege de ziekte van Crohn overgedragen aan de gynaecoloog?
Sanne, ja logisch dat je heel moe bent! Ik lig ook al in bed. Vooral op werkdagen moet ik er vroeg in, ben dan gesloopt. Overgeven wordt wel minder! Gelukkig!

Terug
Bovenaan