Uitgerekend eind mei/begin juni

Je zou misschien net een 0-uren contract kunnen werken? Volgens mij zoeken ze zoveel mensen in de kinderopvang (randstad in ieder geval), dat ze allang blij zijn als er al iemand te vinden is :) Ik werk drie dagen op de groep met kinderen en 1 kantoordag. Ik denk dat mijn kantoordag als eerste weg valt dan. 
Met een tweeling ga je met 30 weken al met verlof gelukkig. En veel vrouwen gaan al eerder, omdat het tillen te zwaar wordt inderdaad.
Mocht je in de kinderopvang gaan werken, dan kun je wellicht je eigen kindje meenemen.
Liefs

Ja klopt, maar mijn ouders en schoonouders passen nu een vaste dag op en dat willen ze heeeeel graag blijven doen, dus ik probeer nu nog iets redelijk vasts te regelen zodat ik ze dat niet afneem. Als dat niet kan dan houdt dat natuurlijk op. Ik heb nu bij mijn bedrijf ook een oproepcontract voor 3 uur dus heb in principe nog werk maar het zijn vaak weekend, avond en nachtdiensten. Nog even uitzoeken allemaal. En anders open sollicitaties proberen. Misschien kan ik met 2 dagen iemand van 3 dagen aanvullen bijvoorbeeld.
Ik kan me voorstellen dat je met een tweeling met 30 weken al met verlof moet hoor! Je bevalt in principe natuurlijk ook eerder.. zou wat zijn als je er met 36 weken uit ging en een week later uiterlijk al moet bevallen. Weet je daar iets over? Meestal beval je met een tweeling met 37 weken toch, als alles goed gaat? Ben je ook nog eerder uitgerekend :p

Ja klopt! Je bevalt gemiddeld met 36 weken en wordt anders met 37 werken ingeleid. Vanaf week 20 wordt geadviseerd om 4 uur per dag te werken (zal mijn baas blij mee zijn ;-)). Hoe het bij mij in de praktijk zal gaan is nog spannend en afwachten natuurlijk! Volgens mij beval ik dus als alles goed gaat, begin mei al.
Wat heerlijk dat jouw ouders oppassen zeg! 

Oh joh, met 20 weken 4 uur werken! Lastig! 
Ja heerlijk dat mijn ouders oppassen! Zien zij hun kleinkind tenminste wekelijks en kunnen ze een mooie band opbouwen hopelijk!

Wij hebben vanmorgen onze eerste echo gehad en alles zag er goed uit. Ik was een beetje bang voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap i.v.m. de IUI, maar gelukkig zat het op de goede plaats en het hartje klopte. Precies zo groot als nu zou moeten (5.8 mm, bij 6 weken en 3 dagen) dus het groeit lekker. Het was er zoals ik al gedacht had maar eentje, op de echo’s voor de IUI hadden ze ook maar één grote follikel gezien deze keer dus dat zat er dik in. 
Nog steeds geen spoor van misselijkheid hier gelukkig, heb net een spekpannenkoek op ?

Hoi allemaal,

ik ben nieuw op dit forum! Vandaag 10 weken zwanger van de eerste... zo spannend allemaal! Ik ben ook super moe... ik hoop op de ‘opleving’ in het tweede trimester. 

Hoi meiden, hoe is het?
Welkom voor de nieuwe mama’s to be. 
Vandaag heb ik gebeld naar het echocentrum. Morgen heb ik een extra echo. Ben ontzettend onzeker en bang op een missed abortion. Het blijft zo door m’n hoofd spoken. Ik kan het niet loslaten. Vorige zwangerschap had ik deze angst helemaal niet. Dus het zegt toch wat denk ik dan, alsof het toch niet helemaal goed is ofzo. Ben benieuwd.... 

Omg!!!
Net 7w echo gehad en ik zag het eigenlijk al gelijk op het schermpje. HET ZIJN ER TWEE!
We wisten dat we er met Clomid meer kans op hadden, maar zijn toch even flink geschrokken ? Het is onze eerste zwangerschap. We zijn wel gewoon heel blij hoor. Het wordt even anders plannen, maar dat komt helemaal goed. 

Terug
Bovenaan