Uitgerekend eind mei/begin juni

@Feline ik typte het hierboven al, maar ik had er dus ook heel veel last van en sinds vorige week ongeveer ook niet meer. Nou de echo vorige en deze week waren toch echt goed.
@steefje wat fijn dat jullie ook een goede uitslag hebben gekregen. Wij hebben ook met nevenbevindingen gedaan. Bedankt voor de tip van de zwangerschapsbroeken. Ga morgen toevallig toch shoppen.

Hier ook vooral savonds meer buik dan sochtends. Wel leuk, k maak ongeveer elke week een foto en als ik nu die van 4 wk geleden vergelijk met die van nu (14wk)  zie je toch wel iets verschil. 
Mooi zeg, al die geruststellende berichtjes over de uitslagen! 

Tepels doen bij mij geen pijn, borsten zijn in algemeen wel gevoelig.. en de zwaartekracht doet ook zn werk.. zijn echt voller geworden (al in de eerste weken). Had met 8wk al een meegroeibh aan ?

Hoi allemaal!
Jippie wat leuk zo veel echo's :D 
Ik begin ook wel echt een buikje te krijgen onder de vetbobbel :p. Heb net twee broeken gekocht met de black friday van de Prénatal. Ik had er twee van de vorige zwangerschap, uit de kast getrokken. Allebei stuk :p. Dus nu twee andere gekocht. 
Hier nu 15 weken zwanger :)

Ja echt leuk al die echo's En foto's!! Nu voorlopig niet meer hoor. Nu gewoon het normale traject in.
Maar 15 weken alweer. Gaat hard. Misselijkheid helemaal over?
Misschien stomme vraag hoor maar ik heb geen ervaring. Koop je zon broek gewoon in de maat die je normaal hebt. Dus ik heb meestal m of 38 en dan neem.je ook.die maat? Kun je die dan de hele zwangerschap aan?

@Jippie, je moet dezelfde maat broek kopen als die je normaal hebt. 
Gisteren de uitslag gehad van de nipt en gelukkig was alles goed. Wij hadden ook met nevenbevindingen. Morgenochtend nog de nekplooimeting, maar ik verwacht dat die ook goed zal zijn. 2 weken terug zag alles er goed uit. 
Mijn buik groeit goed, maar het scheelt dat dit mijn 2e zwangerschap is. De moeheid en misselijkheid wordt langzaam minder. Ik merk wel dat ik sneller buiten adem raak als ik net te veel achter elkaar gedaan heb. 
Nu maar langzaam gaan kijken naar kamertjes en nieuwe positiekleding kopen ;-).

Jippie, ik heb normaal maat 36/38. De skinny jeans van de H&M heb ik in maat 36. Zitten als eeb legging, heerlijk. En ze zullen nog iets uitleveren. Gewoon je eigen maat aanhouden. 
Succes met shoppen! 

Vannacht werd ik wakker van een enorme scherpe pijn in mijn onderbuik. Alsof er een mes ingestoken was en dat duurde ruim 5min. Kon ook niet bewegen van de pijn. Nu alleen nog zeurderige pijn. Net vk gebeld. Geeft aan dat het heel veel kan zijn en dat als het zich niet herhaalt, geen bloed en geen vocht verlies er geen rede is voor zorgen. Kent iemand deze pijn? Als ik erop Google kom ik vooral uit op bandenpijn of blaasontsteking. Dus ga sowieso morgen urine insturen bij de huisarts 

Terug
Bovenaan