Uitgerekend eind mei/begin juni

Leuk om te lezen allemaal! Vanaf welke week begon het een beetje te groeien? 
Ik ben nu 13 weken, normaal altijd een vrij platte buik, dus voor mijn gevoel zie je wel wat. Vooral ‘s avonds maar idd misschien wil ik het wel hee graag zien. 
Hebben jullie ook last van zere tepels? Schuren gevoel? Aderen ook bij mij zichtbaarder. 

Bij mij begint er nu ook echt een buikje te zien. Ik ben 13 weken zwanger. 
Waar gaan jullie shoppen voor zwangerschapskleding ik vind het best wel lastig hoor en het is ook best prijzig 

Morgen 14 weken (tweeling) en ik zie bijna nog niks. Ook nog niks aangekomen. Probeer me er niet teveel zorgen over te maken en hoop dat die buik gauw begint met groeien.

Vandaag precies 12 weken en een gewone afspraak bij de verloskundige, maar we hadden super veel mazzel... ik vertelde over de echo vorige week in t ziekenhuis en dat mijn vriend daar niet bij was en liet de foto zien, maar die was zo slecht dat ze zei het apparaat staat nog aan dus we gaan stiekem  nog een echo doen en een mooie foto maken. Dus we hebben nu al 3 weken op rij mogen genieten van ons wondertje en nu 3 super mooie foto's mee. Het bewoog heel erg veel en draaide helemaal om zo bijzonder en mooi! Waarschijnlijk komen vrijdag de nipt uitslagen binnen.
Verder krijg ik ook al een buikje. De verloskundige viel het op, maar dat zijn mijn darmen. Baarmoeder is al flink gegroeid en omhoog gegaan en duwt mijn darmen omhoog.
@steefje dat stukje van zere borsten en schuren herken ik. Ik moet zeggen dat dit wel afgelopen week enorm afgenomen is.

Hoi allemaal,
Ik ben nu 13 weken en bij mij is er ook nog geen buikje te zien, tenminste niet voor mensen die het niet weten. Ik voel me zelf wel iets dikker en mn strakke spijkerbroeken zitten niet meer lekker, maar gelukkig alle pantalons en jurkjes nog prima dus ik red het nog wel even zonder positiekleding. Voor degene die al gaan shoppen, ik heb veel goede verhalen gehoord over de broeken van H&M en die zijn ook betaalbaar.
@Steefje, zere borsten herken ik wel, al kan ik het niet echt pijn noemen, maar ik voel af en toe een soort steken. Ze zijn (gelukkig) nog niet groter geworden :)

Steefje, heb ook ontzettend last gehad van mn borsten. Schurend gevoel aan m'n tepels en steken ik borst zelf. Sinds een paar dagen is het (samen met de misselijkheid) plots verdwenen. Zal me er maar geen zorgen over maken?
Voor zwangerschapskledij kun je ook eens kijken bij Asos en Zalando. Die hebben erg veel. 

@Syk: ik heb 2 mama skinny jeans gekocht bij de H&M. Zitten heerlijk! Ik geloof iets van € 30,-. Misschien morgen met Black Friday extra korting? Shirtjes enzo gewoon me eigen nog. 
@Jippie wat een mazzel! Leuk zeg! Ik heb geen idee wanneer we weer een echo hebben? Met 16 weken afspraak hartje luisteren maar ik weet niet of daar een echo bij zit. 
Vandaag ook nog de uitslag van de NIPT gehad, hebben uiteindelijk met nevenbevindigen gedaan. Alles was goed dus geeft me een extra gerustgesteld gevoel. Wel heel lan getwijfeld tussen wel of geen nevenbevindingen. 

Terug
Bovenaan