Uitgerekend eind mei/begin juni

Fijn Annnemiekke, toch weer een geruststelling. Zit je gewoon alweer op de helft. Wat gaat het snel he?Zelf merk ik dat mijn energie eindelijk een beetje terugkomt (16 weken nu). 

Ook super fijn dat je energie terug komt Sanne! Hier ook wel ja! Al blijf ik wel moe in de avond. Ik ben nog 'maar' 18 weken, maar vind de 20 weken echo wel al spannend zeg. Vandaag zag ik echt mijn buik bewegen waar de baby zit. Mijlpaal in mijn hoofd!

Bij de echo ook te horen gekregen dat de placenta voor ligt. Wat betekend dat het wel even kan duren voordat ik iets voel. Super jammer vind ik dat. Had jij dat ook niet equinimod? Ik heb het bij iemand gelezen. Voelen jullie al wat?  En wanneer was dat?

Zoo ik ben een tijdje afwezig geweest. Heel druk geweest, maar hoe is het met jullie?? Jongens en meisjes zie ik voorbij komen? allemaal leuk!!! Wij weten het 15januari met de 20 weken pas. Vandaag precies 16 weken en net bij de verloskundige geweest. Het hartje klopt mooi en mijn baarmoeder was al wel enorm gegroeid tot net onder mijn navel, maar hij is wel heel mooi slank dus waarschijnlijk krijg ik een flinke toeter naar voren zei ze. Ik voelde t kindje vanaf 14 weken al. Maar niet dagelijks hoor. Morgen eindelijk in mijn klas vertellen met allemaal puzzels. Ben echt benieuwd hoe ze reageren. Paar collegaatjes zijn ook al helemaal benieuwd en zeiden al we komen wel echt even kijken hoor. 

Super gaaf jippie! Mijn baarmoeder zit ook tot mijn navel, maar wel lekker breed volgens mij :p. De baby schopt me heel vaak :p op dit moment ook . Ben morgen 19 weken. Ik voelde het ook zo snel maar toen inderdaad niet dagelijks. Nu echt wel en ik voel het ook flink aan de buitenkant. Soms schuift het ook heen en weer een beetje. Genieten. Verder veel last van mijn rug en verder nergens van gelukkig!Laat je weten hoe het morgen was? 

Haha ja ze zei bij mij dus ook al jouw baarmoeder zit al ter hoogte waar het normaal met 18a 19 weken zit. Door een van jouw vorige berichtjes wist ik inderdaad dat het toch klopte dat ik het al voelde. Wel fijn dat je inmiddels helemaal over je misselijkheid heen bent. Zit de rugpijn bij jou ook in je onderrug?? Ik heb namelijk ook heel veel last elke keer van mijn onderrug. Verder ook niets. Merk dat sporten het wel iets soepeler houdt en de verloskundige zei vandaag ook dat je beter niet met je benen over elkaar kunt gaan zitten en traplopen beter voet aansluiten ipv elk tree een andere voet. Maarja dat gaat beide automatisch. Volgende week aan de fysio nog wat tips en oefeningen vragen. Ik laat morgen of vrijdag even weten hoe het was. Morgen namelijk ook nog kerstdiner op school dus een lange drukke dag.

Inderdaad onderrug. En die tips ken ik, maar ik doe dat elke keer en dan denk ik 'o nee anders doen' en 5 minuten later zit ik weer zo..Ja bij mij zat hij met 17 weken tot m'n navel geloof ik, maar dit is mijn tweede :p 

Terug
Bovenaan