Uitgerekend eind mei/begin juni

Haha ja dat herken ik!Het was zoooo super leuk om te vertellen. Tenminste om ze te laten puzzelen. Ze waren de hele ochtend al zenuwachtig omdat we na de pauze iets leuks zouden gaan doen een verrassing en dat hadden ook even tegen mijn collega's verteld dus die moesten al lachen. Toen ze de puzzel opgelost hadden, waren ze helemaal door het dolle heen dus een mooie foto met de kinderen en de tekst gemaakt van hoera onze juf krijgt een baby. Die gemaild naar de ouders dus kreeg gelijk al lieve mailtjes en alle ouders feliciteerden mij s avonds ook. Het was echt zoo leuk? dus vandaag ging het ook de hele tijd over de baby. Hoe groot ie nou was en dat ie door de regen gelukkig niet nat werd enzo. Echt kinderlogica en graag een meisjes zodat je haartjes leuk kon doen en make up. Dus gehad over dat t nu een sinaasappel was en ze wilden alles voor mij doen, want ja de juf krijgt een baby. Te leuk!! Maar blij dat het nu vakantie is.

Hi allemaal! Zo ik ben weer bij! Leuk om alles weer te lezen en wat een leuke reactie van de kinderen van je klas!! Annemiek, bij mij zit de placenta er ook voor en voel ook nog niks. Ben nu 17,5 week maar ik heb me erop ingesteld dat ik voorlopig nog wel niks ga voelen. Ik heb ook last van me onderrug! En ook wel aan me zij, rechts meer dan links. Maar verder voel ik me prima. Probeer elke week toch wel minimaal 2 keer en soms 3 keer te sporten. Hartje luisteren met 16 weken was erg bijzonder! Baarmoeder zat toen net onder me navel. 7 Jan de 20 weken echo, kan niet wachten!! Weten we ook eindelijk wat het wordt!Fijne feestdagen allemaal! Voor diegene die net als ik voor het eerst mama worden, de laatste keer met z’n 2en! Ook weer ff een momentje merk ik!

Spannend Steefje. Ja bijzonder dat het de laatste keer met zijn 2en is he. Op de kerstkaarten staat dat ook en mensen zeggen het dus je wordt er zo bewust van. Wat voor sport doe jij? Ik probeer inderdaad ook 2 keer te sporten.

Jippie, ik doe bodypumpen. Normaal deed ik dit gemiddeld 3 keer in de week, nu max 2 keer. Wel minder fanatiek dus met minder gewichten maar probeer toch zolang ik geen last heb goed door te gaan.  

Sporten is hartstikke goed hoor, inderdaad zo lang je het vol houdt blijven doen met wat minder kracht. Fijn voor de rest van je zwangerschap als je een beetje in vorm bent. Ik sport niet maar mis het wel een beetje :pHier is het ook wel een besef moment, de kerstkaarten. De meesten schrijven er niet over maar soms denk je: volgende kerst zijn we met z'n ⁴enVoor de verjaardag van mijn dochter (met kerst dus) een baby born gehaald. Ben heel benieuwd hoe ze dat vindt 

Eventjes drukke eindsprint gehad tot de vakantie nu! En alles even bijgelegen. Leuk zeg dat een aantal weten wat ze krijgen, wij denken t niet te willen weten maar twijfelen nog een beetje... ;) Leuk hoe je het gedaan hebt Jippie! Welke groep? En mijn onderrug voel ik ook Zwanger yes, ik heb oefeningen voor Mn bekken gekregen en merk dat houdingen regelmatig wisselen ook helpt.Net als jullie Steefje en Annemiek heb ik ook de placenta voor, nu 18wk maar voel ook nog niks.. denk af en toe iets te voelen maar dan is t weer weg en denk ik, hmm nee zal toch wel niet ;) ik kan niet wachten op dat getrappel. Volgende week vrijdag hebben we de 20-wk echo, ik vind het super spannend! Daarna meteen een nachtje weg samen. Nu druk bezig met het klussen zodat ons huis af is... 

Lieve meiden bedankt voor alle steun, adviezen en luisterend oor. Ik wens jullie hele gezellige kerstdagen en een gezond en gelukkig nieuwjaar!????X

Terug
Bovenaan