Uitgerekend februari 2015!!!!

Van harte simone hoe was de 20-wkn echo? En weet je het geslacht al? Ik/wij willen het dolgraag weten of we nog een jongen krijgen of dat we een meisje krijgen. Maar smurf3 werkte niet mee met de 20-wkn echo.

20 wkn echo was alles goed. Als zit erop en eraan :) geen bijzonderheden. Wij hadden met 16 weken een echo gedaan voor geslachtsbepaling want wij wilden het ook erg graag weten. Het wordt een jongen. Was duidelijk te zien. En met de 20 wkn echo nog ff gecheckt of het nog steeds een jongetje was.

leuk Simone en goed om te lezen dat alles in orde iis. ik heb morgen weer controle en ga vragen om een echo om te kijken of je het ziet. ik denk niet dat ik hem krijg maar als je het niet vraagt weet je het niet.

Voelen jullie de baby soms ook zo heel laag bij hè schaamstreek? Ik voel hem ook wel meer naar boven maar soms dus ook heel laag!

Ja klopt nonna, heb ik ook het gevoel dat de kleine door je vagina heen trapt. zo voelt het bij mij af en toe. nu meer verschillend boven onder zijkant of 2 zijkanten tegelijk ( spaghaatstand haha)

Terug
Bovenaan