Uitgerekend februari 2018

Hallo dames!

Ik weet sinds afgelopen woensdag dat ik zwanger ben na anderhalf jaar proberen. Hadden het bijltje erbij neergelegd en wilden na onze vakantie naar de dokter gaan, en ineens een positieve uitslag

Hey!

Ik weet sinds gisteren dat ik zwanger ben en in februari 2018 uitgerekend zal zijn.

Ik zou ook wel graag in contact willen komen met vrouwen die rond deze periode uitgerekend zijn vooral omdat het mijn eerste kindje gaat zijn.. Ik ben zo bang dat het mis gaat

Groetjes

@Rieneke en Kim: Van harte gefeliciteerd!

@Kim Ik snap de onzekerheid. Heb er zelf jammer genoeg ook veel last van, ben zo bang dat het misgaat. Ik controleer nog altijd of er geen bloed is etc. Hopelijk kan ik dit tijdens de vakantie wat los laten.

Mijn onzekerheid komt ook niet veel kwaaltjes heb en nu ook geen gespannen borsten meer en natuurlijk het eerste kindje.

Ik moet het proberen los te laten en gewoon te genieten.

Hoe gaat het verder met iedereen?

Liefs

mirm: de gespannen borsten zijn bij mij sinds een paar dagen ook stukken minder. Zou kunnen dat dat na een paar weken wegtrekt denk ik??

Bij mij nog steeds gespannen borsten. De soort van 'menstruatiepijn' maar dan een tikkeltje erger lijkt wel af te nemen. Af en toe nog even flink pijn, dan moet ik gaan liggen en is het na +/- 15 min. weer over.

Ik heb woensdag een afspraak bij de huisarts en morgenochtend even bellen met de verloskundige voor een intake.

Spannend allemaal!

@Ismay Ja, verschilt misschien ook wel per dag.

@Es Spannend! Ben benieuwd.

Ik ga proberen te genieten van de zwangerschap :)!

Terug
Bovenaan