Uitgerekend februari 2018

@kim.

Hier ook mn eerste kindje. Ben ook als de dood dat er iets mis gaat. Eerste week goed misselijk en pijn aan mn borsten en buik. Wordt nu steeds minder. 5 juli naar de verloskundige ben zo ontzettend benieuwd. Kan het nog steeds niet geloven!!

@kim.
<p style="text-align: left;">Hier ook mn eerste kindje. Ben ook als de dood dat er iets mis gaat. Eerste week goed misselijk en pijn aan mn borsten en buik. Wordt nu steeds minder. 5 juli naar de verloskundige ben zo ontzettend benieuwd. Kan het nog steeds niet geloven!!</p>

Hoi!

Hoe gaat het met jullie?

Bij mij gaat het de ene dag beter als de andere dag. Ik heb last van onwijze rugklachten. Hebben meer van jullie daar last van? Verder ben ik nog veel moe maar dat komt nu ook door de rugklachten denk ik. Dat trekt nog meer energie uit me.

Verder ben ik nogsteeds af en toe wat misselijk en mn eetlust is veel minder.

Liefs

R

Hi meiden,

Op 7 juni kwam ik erachter dat ik zwanger ben. Afgelopen zaterdag (10 juni) nog maar een test gedaan. Ik was nog steeds zwanger.

In mei heb ik met 5 weken een miskraam gehad, zo ver ben ik nu ook ongeveer. Ik kon er toen heel goed en rationeel mee omgaan. Maar merk dat ik nu toch wel erg onzeker ben over ongeveer alles. Knijp mezelf 20x per dag in mn tiet om te zien of het nog gevoelig is en zou het liefst 2x per dag een test doen. Hier weerhoud ik mezelf gelukkig van en ik probeer gewoon normaal te doen. Zeker omdat ik me eigenlijk heel erg goed voel denk ik " klopt dat wel? Is alles ok?" Het stelt me dan ook wel een beetje gerust te lezen dat bij jullie de kwaaltjes ook per dag (of per uur soms) verschillen. Ik heb eigenlijk vooral gevoelige borsten (vooral die "vrije val" uit mn BH aan het eind van de dag - alhoewel die stompen die ik mezelf geef zijn ook niet echt prettig..) en ik ben 's avonds erg moe.

Maar genieten is nog lastig he? Hopelijk binnenkort allemaal de eerste sokjes, slabbertjes en een echo foto's binnen. Maar ik vind het tot nu toe vooral spannend en stressvol.

Vrijdag heb ik een afspraak bij de verloskundige en ivm de miskraam in mei mag ik met 8 weken ook voor een vervroegde echo. En tot die tijd, blijf ik mezelf maar een paar keer per dag knijpen ;-)

Groetjes!

Hoi!!

Ik ben ook uitgerekend in Februari! De 15e (als het goed is haha)! 4 juli heb ik de eerste echo/afspraak bij de VK :D

Ik heb al een dochtertje van bijna 2 :) Dus zij zal grote zus worden!

Voor jullie misschien leuk om te weten, er is ook een FB-groep met allemaal dames uitgerekend in februari! Wel een geheime groep! Maar laat even weten als je erbij wil :)

@PAVR en gebruiker949583: Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!

@PAVR wat fijn dat je vrijdag naar de verloskundige kunt. Hopelijk geeft je dat wat rust en hoef je niet steeds te knijpen ;-)

@RN Ik had zondagmiddag en gisteren ook rugklachten maar vandaag gelukkig niet meer.

Hier verder alles goed! Veel last van duizeligheid maar moet mezelf aanleren om meer te drinken overdag en af en toe vlaag van misselijkheid.

Verder bijna geen klachten en dat maakt me nog steeds wel wat onzeker maar ik laat het ook meer los. We gaan eind deze week op vakantie voor drie weken en dan 11 juli de eerste afspraak bij verloskundige.

Fijne avond allemaal! Liefs MirM

Terug
Bovenaan