Hi meiden,
Op 7 juni kwam ik erachter dat ik zwanger ben. Afgelopen zaterdag (10 juni) nog maar een test gedaan. Ik was nog steeds zwanger.
In mei heb ik met 5 weken een miskraam gehad, zo ver ben ik nu ook ongeveer. Ik kon er toen heel goed en rationeel mee omgaan. Maar merk dat ik nu toch wel erg onzeker ben over ongeveer alles. Knijp mezelf 20x per dag in mn tiet om te zien of het nog gevoelig is en zou het liefst 2x per dag een test doen. Hier weerhoud ik mezelf gelukkig van en ik probeer gewoon normaal te doen. Zeker omdat ik me eigenlijk heel erg goed voel denk ik " klopt dat wel? Is alles ok?" Het stelt me dan ook wel een beetje gerust te lezen dat bij jullie de kwaaltjes ook per dag (of per uur soms) verschillen. Ik heb eigenlijk vooral gevoelige borsten (vooral die "vrije val" uit mn BH aan het eind van de dag - alhoewel die stompen die ik mezelf geef zijn ook niet echt prettig..) en ik ben 's avonds erg moe.
Maar genieten is nog lastig he? Hopelijk binnenkort allemaal de eerste sokjes, slabbertjes en een echo foto's binnen. Maar ik vind het tot nu toe vooral spannend en stressvol.
Vrijdag heb ik een afspraak bij de verloskundige en ivm de miskraam in mei mag ik met 8 weken ook voor een vervroegde echo. En tot die tijd, blijf ik mezelf maar een paar keer per dag knijpen ;-)
Groetjes!