Uitgerekend februari 2018

@gebruiker 949583 gefeliciteerd! Wat grappig ik ook 15 februari haha! Ik heb op 10 juli een afspraak bij de verloskundige.

P.s. ik zou ook graag aan de fb groep willen deelnemen.

Liefs xx

Hoii gefeliciteerd allemaal!!

Hier naar mij eigen berekeningen uitgerekend op 8 februari 2018!

Op dezelfde datum als onze dochter die dan 3 jaar wordt!

Alleen onwijs moe en weinig eetlust.. maar voor de rest weinig andere klachten

4 juli intake en echo

Ik wil ook in de fb groep. :)

Mijn borsten zijn ook echt gevoelig. Als ik al op de fiets zit en over een drempel ga voel ik ze ook echt. Met vlagen misselijk, meestal als ik in bed lig. Nog 3 nachtjes slapen en dan heb ik de echo.

Lotgenoten, Gefeliciteerd allemaal!

Hier afgelopen vrijdag een positieve test, dus dat is en heel mooi begin.We proberen het nog een beetje klein voor onszelf te houden en zitten vooral in de ” bescherm modus” omdat we heel verdrietig al drie keer een miskraam hebben gehad. Maar goed 4 maal is scheepsrecht toch? ;)

Meer dan gezonde voeding, extra vitamine, ontspanning kunnen we niet doen... Ook neem ik op advies elke dag aspirine in, dus we hopen dat dat ons gaat helpen.

Is het een goed teken als je de ene na de andere spelfout maakt? haha.

Hallo Allemaal,

Ik weet sinds gisteren dat ik zwanger ben.. had vaag heel licht bloedverlies voordat ik ongesteld moest worden.. en dacht hier klopt iets niet... dus een test gedaan en gelijk 2 duidelijke strepen..

Niet schrikken.. dit wordt mijn 6e zwangerschap...

Hallo dames,

Ik heb gister mijn eerste zwangere bezoekje aan de huisarts gedaan. Ik heb het geluk dat hij verloskundige is en meteen een echo maakte van mijn buik. Hij stelde vast dat ik 4 weken zwanger ben op dit moment en we hebben het vruchtzakje al kunnen zien. Ik kreeg zelfs een echo foto mee.

Ik kan me jullie angst goed voorstellen, dat voel ik zelf ook wel maar ik probeer het niet toe te laten. Genieten van je zwangerschap is ook heel belangrijk toch? Ik voel me heerlijk, echt zo'n verliefd gevoel! haha

De klachten die ik tot nu toe heb zijn: pijn in beide borsten, ze zijn ook groter geworden. Grotere tepels, lichte lage rugpijn, veel boeren, obstipatie waardoor ik met name vorige week veel buikpijn had in de nacht. Maar ik heb wat gevonden voor de obstipatie: ik snij twee schijfjes citroen en deze doe ik in een kan water, ik zorg dat ik hiervan veel drink en dat gaat echt mijn obstipatie tegen. Ik voel me tot nu toe eigenlijk heel goed verder. ik let goed op mijn voeding, en dan met name variatie. Voldoende water/fruit/vezels.

20 juli heb ik mijn volgende bezoek bij de huisarts.

Hoe is het bij jullie?

Groetjes Marijke

Terug
Bovenaan