Hallo dames,
Ik heb gister mijn eerste zwangere bezoekje aan de huisarts gedaan. Ik heb het geluk dat hij verloskundige is en meteen een echo maakte van mijn buik. Hij stelde vast dat ik 4 weken zwanger ben op dit moment en we hebben het vruchtzakje al kunnen zien. Ik kreeg zelfs een echo foto mee.
Ik kan me jullie angst goed voorstellen, dat voel ik zelf ook wel maar ik probeer het niet toe te laten. Genieten van je zwangerschap is ook heel belangrijk toch? Ik voel me heerlijk, echt zo'n verliefd gevoel! haha
De klachten die ik tot nu toe heb zijn: pijn in beide borsten, ze zijn ook groter geworden. Grotere tepels, lichte lage rugpijn, veel boeren, obstipatie waardoor ik met name vorige week veel buikpijn had in de nacht. Maar ik heb wat gevonden voor de obstipatie: ik snij twee schijfjes citroen en deze doe ik in een kan water, ik zorg dat ik hiervan veel drink en dat gaat echt mijn obstipatie tegen. Ik voel me tot nu toe eigenlijk heel goed verder. ik let goed op mijn voeding, en dan met name variatie. Voldoende water/fruit/vezels.
20 juli heb ik mijn volgende bezoek bij de huisarts.
Hoe is het bij jullie?
Groetjes Marijke