Uitgerekend februari 2018

Hallo dames, Ook hier uitgerekend in februari. Op 13 juni een positieve test in handen. In februari 2016 ook zwanger geweest, maar het is toen al gauw misgegaan. Nu vol vertrouwen een afspraak maken met de verloskundige. Fijn dat deze groep bestaat! Hebben jullie ook dat jullie continu informatie opzoeken over de zwangerschap en de symptomen?</p>

Iedereen van harte gefeliciteerd met de zwangerschappen!

@gebruiker303 Heftig zeg! Sterkte!

Wij zijn inmiddels onderweg naar de tweede tussencamping in Duitsland!

Vanmorgen voor het eerst een beetje misselijk, verder gelukkig weinig klachten. Ik ben ook erg onzeker maar m'n vriend zegt: laat het een beetje los dus dat ga ik doen ;-) Ik reageer nu voor drie week iets minder maar misschien blijf ik wel lezen. We hebben na onze vakantie direct een echo, hopelijk blijkt dan alles goed. Morgen ben ik 6 weken.

Geniet van jullie zwangerschappen! Liefs!!

@MirM heel veel plezier! Geniet er lekker van en luister maar goed naar je vriend. Moet ik ook doen...

@Hannie: ja doe ik ook. Bij alles ongeveer. Hopelijk zijn we snel van die onzekerheid af!

Hoi

Ik heb vanmiddag de eerste echo gehad. En eindelijk hebben we dit keer een klein mensje van 1cm gezien met een kloppend hartje. Dinsdag moet ik terug, hopelijk is dan alles goed en mag ik naar de verloskundige gaan. Loop nu bij de gynaecoloog en heb iedere keer een andere.

@MirM fijne vakantie

@PAVR & @aisha Welke app hebben jullie? (over de broccoli hihi)

Hallo dames,

Allereerst gefeliciteerd allemaal. Ook ik heb 1 juni positief getest en ben nu 6w +5dagen van ons eerste kindje. Volgens mijn eigen berekening ben ik 4 feb uitgerekend. 4 juli hebben wij de eerste echo!

Liefs Rachel

@row1989: wat super zeg! Lijkt me erg bijzonder en dan wordt het ineens echt! Ik moet nog 2 weken wachten op de echo.. ben zo benieuwd en vind het zo spannend!! Hoop ook dat alles goed is.

het is de "ouders van nu" app. Krijg je elke dag een tip van de dag. Vandaag was de tip dat ik lekker vol haar heb en dat ik het gerust mag verven. Aardig van ze

@PAVR dank je wel voor de tip :) ook ik ga vliegen as maandag, dat mag gewoon tot 7 maand. Dan is dat weer verschillend per vliegmaatschappij welke regels hun hanteren over wel en niet vliegen als je al zo ver in de zwangerschap bent. Maar voor ons is dat nog biet het geval dus lekker genieten :)                         Trouwens nog even een algemene vraag in de groep, is het normaal dat je de ene dag meer klachten hebt dan de andere dag? Vandaag best prikkelbaar en kan fel reageren, vanmorgen wat steekjes in de buik, maar niet meer zo van die pijnlijke borsten, en heb meer energie vandaag.. meerdere mensen van die wisselingen? Liefst wil ik ziek zijn, weet ik dat het goed zit hahahaha

Terug
Bovenaan