Uitgerekend februari 2018

Ik zie nu dat mijn bericht niet helemaal compleet erop staat?!

de bloedingen zijn inderdaad doorgezet.. heel veel bloed verlies helaas..

Vrees het ergste! Maar volgens de verloskundige hoeft het geen mk te zijn..

afwachten dus

<p style="text-align: left;">@gebruiker303734, wat zul je geschrokken zijn!  Moet je nu afwachten of kun je al eerder terecht voor een echo?</p>
<p style="text-align: left;">@MirM, Dit wordt ons 6e kindje.</p>
<p style="text-align: left;">Klinkt als een hele ontspannende vakantie.. geniet ervan!</p>

@gebruiker303734; jeetje meid wat vervelend :( zo onzekere klote situatie. Sterkte xxxxxxx

@MirM en Romy: ik ook 10 februari!! Hebben jullie genoeg broccoli gegeten vandaag? (Tip Vd dag ;-))

ik heb zo pijn in m'n tieten joh!! En ben ook wel moe maar ben op zich altijd wel moe. Volgende week ook een weekje vakantie, dacht ook nog "dat wordt volgend jaar wel anders..." ☺️

Hallo dames,

Wat leuk dat er een groep is hier. Ik zocht al op FB, maar er is helaas geen groep. Ik heb vrijdag getest en ik ben zwanger jippie uitgerekend op 15 februari (eigen berekening). Ik ben al mama van een tweeling van 4 jaar. Hoop dat we hier leuk met elkaar kunnen kletsen over de zwangerschap.

Groetjes

Hee dames!

Is  er al iets bekend over de Facebook groep?

Ik merk dat ik het echt leuk en fijn vind om dit forum te lezen. Op dit moment ben ik 4 weken en 4 dagen zwanger, zondag gaan we het tegen onze ouders vertellen omdat zij weten dat we ermee bezig zijn.

Hoe gaat het met jullie? Ik merk dat ik erg gevoelige borsten heb en gisteren toen ik aan het poetsen was had ik erge rugpijn. Merk dat de moeheid wat aan het minderen is, gelukkig!

Groetjes Kim

Wat leuk kim! Wij lopen gelijk op, hier ook 4 weken en 4 dagen zwanger.

Heb niet heel veel kwaaltjes, gevoelige borsten en misselijk. En af en toe dat ij best moe ben op het werk.

Wij hebben het onze ouders al verteld, de rest doen we na de eerste echo.

@nassiraaa

Wat fijn dat je niet zoveel kwaaltjes hebt! Ik merk inderdaad dat ik op het werk erg moe ben. Vanochtend had ik een beetje buikpijn maar dat trok gelukkig al snel weer weg!

Hoi allemaal, ook ik zou graag bij het Facebook groepje willen :) maar als je je aanmeld is het dan niet zo dat anderen kunnen zien, Franboosje heeft zich aangemeld bij de februarie zwanger groep? Ben ik een beetje bang voor.. afgelopen maandag heb ik ook een positieve test in handen gehad, zo blij!! Het was vest onverwachts. Mijn man en ik zijn al vanaf nov. 2011 bezig, en moesten afgelopen november stoppen let iui vanwege galblaas problemen en ik zat tegen overstimulatie aan. Precies een jaar geleden heb ik bij 5.2 weken een miskraam gehad bij mijn 1e iui. En ik dacht nu bij mezelf.. even rustig aan doen, volgende week lekker op vakantie en dan gaan we er weer voor. En ineens spontaan zwanger.. wat een wonder.. maar ook onzeker.. bang.. is alles wel goed daarbinnen? Ook ik heb met vlagen misselijkheid, heel slecht slapen, vroeg wakker, stemmingswisselingen, vergeetachtigheid en gevoel alsof mijn borsten 20 kilo wegen ;)

Terug
Bovenaan