Uitgerekend februari 2018

@Framboosje,

Gefeliciteerd!! Ik ben dus ook echt bang dat iemand ziet dat ik me aangemeld heb bij die groep.. Vooral omdat mijn ouders nog van niets weten haha ik denk tot ik maar wacht tot de 12 weken maar dat duurt nog zo langgggg hahaha

@ PAVR  Haha, ik heb dezelfde app en kreeg gister dezelfde melding. Gelukkig hou ik heel erg van broccoli, dus vond het een goede reden om dat gister te eten.

@ kim Moeilijk he dat wachten. Zeker als ze in je omgeving over baby's en zwangerschappen gaan praten. Daar had ik vandaag op m'n werk behoorlijk last van. Moest me zo inhouden niets te zeggen.

@Franboosje. Wat een fijn nieuws! Na zoveel jaar. Kan me voor jou helemaal voorstellen dat het spannend is!

Volgens mij als de facebookpagina goed is afgeschermd en dit als besloten/geheime groep is gezet zou niemand kunnen zien. In ieder geval zouden anderen de pagina niet moeten kunnen bekijken, dus als je gewoon een niet al te duidelijke groepsnaam/titel gebruikt, zou het volgens mij moeten lukken. Maar weet het ook niet helemaal zeker :-/

Hallo ,

Ik ben er net 4dagen achter gekomen , ben rond de 14e van feb uitgerekend. Ben net 5weken. Zijn bijna twee jaar bezig geweest dus ben erg bang dat er iets misgaat , het is ons eerste kindje.

Probeer er niet teveel aan te denken maar onbewust toch veel mee bezig.

Groetjes Samantha

@aisha; Hahaha ja ik heb gister ook lekker broccoli gegeten. Om de boterhammen met Nutella te compenseren.

;@Franboosje; gefeliciteerd! Wat een leuk nieuws na zo'n tijd. Wat is iui? Ik herken je onzekerheid, maar wij allemaal denk ik. En als je je aanmeldt voor een geheieme Groep dan ziet niemand dat.

>ik heb vanmiddag de eerste afspraak bij de VK. Ben benieuwd! Volgens eigen berekening ben ik nu 5+6 dagen. En over 2 weken krijg ik een echo.

Woensdag gaa wij (ook) even lekker een weekje op vakantie. Ik mag toch gewoon vliegen? Ik maak me overal druk om...

verder voel ik me goed. Wel beetje opgeblazen met idd borsten van 10kg per stuk. Fietsen en soms zelfs autorijden is een beproeving. Helemaal een onverwachte ietwat onhandige knuffel van iemand

Terug
Bovenaan