Uitgerekend februari 2018

Hoi meiden,

Afgelopen week positieve test!! Vandaag precies 6 weken.

12-2016 miskraam gehad en daarna bleef het stil. Wilde eigenlijk bijna voor controle langs de huisarts, maar kennelijk heeft 2 weken vakantie in mei ons goed gedaan! Eigenlijk zeer "onverwachts" een positieve test.

Voelt nu anders als toen, maar gelukkig nog niet misselijk! Wel veel plassen, voelen van de baarmoeder en natuurlijk de borsten (vooral s'nachts als zijslaper).

28-6 afspraak bij de VK staan dus spannende tijd!

@framboosje: heerlijk!! Waar ga je heen? Alvast veel plezier!!

En ik herken dat van die klachten hoor. Tot vanmorgen echt mega pijnlijke borsten gehad en nu valt jet reuze mee maar ben ik wel weer doodmoe en heb ik heel veel honger en wat krampjes in m'n buik. Ach het hoort er allemaal bij denken we dan maar

@franboosje ik heb dat ook. de ene keer voel ik me heel energiek en de dag daarna hartstikke moe. soms heb ik heel erg pijnlijke borsten en een paar uur later kan dat ineens voor in paar uur weg gaan. toen de kwaaltjes voor de eerste keer weggingen raakte ik helemaal in de stress maar nu weet ik dat het waarschijnlijk toch weer terugkomt.

@franboosje ook hier verschilt het per dag. De ene dag meer buikpijn en zo ben ik de andere dag zo prikkelbaar dat me overal aan irriteer! Haha!

Edit: volgens mij horen we niks meer van de geheime Facebook haha

@kim als alles goed is na de eerste echo vertellen wij het aan onze ouders en we proberen het voor de rest geheim te houden tot onze bruiloft. dan ben ik 14 weken. ik weet alleen niet of dat ook gaat lukken want ik wil het het liefst van de daken schreeuwen. en jullie?

Ik heb er ook last. Van de eene keer meer kwallen dan de andere keer laaste dagen erg miselijk geweest en overgegeven en nu is dat weg heb wel gespannen borsten en erg moe zit nu op 7 weken en 4 dagen 28 juni op me verjaardag me eerste echo

Terug
Bovenaan