Uitgerekend februari 2018

Hoi,

Ik weet sinds 31mei dat ik zwanger ben en ben dus uitgerekend in februari  (dag voor mijn andere dochter haar verjaardag,oeps haha)

Ik heb pas 5juli een echo omdat ik bij de gynaecoloog loop ivm medicatie.

Heb wel gelijk een vraag. Ik heb sinds gister avond (na de seks) bloedverlies. Ik moet ook echt een tampon dragen nu ander lek ik toch wel door (onlangs dat niet heel veel is).

Hebben hier meer mensen ervaringen mee. Kan het echt geen kwaad  (zoals je online veel leest) of kan t toch ook echt wel wat betekenen.? Ik had voor de seks last van soort bandenpijn,Dit was daarna weg,wat ik juist fijn vond.maar toen bloede ik in ene :(

Liefs mij

@litt3girl: wat vervelend zeg :( daar word je heel onzeker van. Ik durf je geen antwoord te geven, het enige wat je kunt doe (helaas) is afwachten... ik hoop dat het bloeden snel stopt en dat je snel wat meer duidelijkheid krijgt.

Hoe gaat het met de rest? Ik heb me aangemeld voor de FB groep!

Vandaag ben ik geveild door een migraine aanval, misselijkheid en overgeven (om 17u.. rare ochtend..) vond t vreselijk en tegelijkertijd ook een soort van opluchting.. m'n borsten zijn nog steeds wat minder gevoelig, dar maakt me toch wat onzeker. komt volgens de VK doordat het vorige keer fout was gegaan. Dan schijn je wat neurotisch van te worden

Hoi allemaal

sinds vorige week weet ik dat ik zwanger ben. De test gaf toen 1-2 weken aan.

afgelopen 3 mei heb ik een miskraam gehad.  Nog geen normale cyclus gehad. Maar wel positieve test. Ik vind het wel erg spannend. Ben bang dat de test niet klopt. Dat hee misschien nog hormoon van vorige keer is.

Deze week nog een keer testen.

maar nu zou ik dus in februari uitgerekend zijn

@pavr wat naar al die symptomen, hoop dat het nu iets beter gaat? Misselijkheid kamp ik ook mee bah verschrikkelijk. En met name mn tepels zijn erg pijnlijk.

@fem79 gefeliciteerd met je zwangerschap! Spannend he?! Hopen dat het dit keer goed gaat.

Hallo allemaal,

Ten eerste van harte gefeliciteerd!!

Mijn naam is Wendy, ben 29 en zwanger van mijn 4e

Ik heb een zoon van 9, een dochter van 6 en nog een dochter van 4.

Ik heb vroeg getest afgelopen woensdag en sindsdien elke dag 1 haha mijn man en ik kunnen het bijna niet geloven na anderhalf jaar 'klussen'.

Al flink last van kwaaltjes! Pijnlijke borsten, maagzuur, eten dat ik ineens niet meer kan hebben, minder eetlust, vermoeid, bandenpijn. Maar dat heb ik er graag voor over.

Helaas tussen onze dochters in nog een mk gehad dus blijft gewoon heel spannend die eerste paar weken.

We hebben het nog niemand verteld. Aankomende vrijdag word ik 30 en dan willen we het mijn moeder en zusje vertellen. De rest pas met 12 weken.

Me ook aangemeld voor de FB pagina dus hopelijk spreek ik jullie daar snel.

Groetjes Wendy

@Wendy1987 hoi Wendy, ook jij gefeliciteerd met je zwangerschap! Haha stom hè om te testen voor je nod, heb ik ook gedaan en dan inderdaad iedere dag testen. Nu inmiddels 11 dagen over tijd maar toch is het besef er nog niet. Ben op 9 mei gestopt met de pil en blijkbaar meteen raak. Hopen voor iedereen dat alles goed blijft gaan.

Liefs Es

Terug
Bovenaan