Uitgerekend februari 2018

Hoi Es,

De eerste was een 'per ongelukje' (ziek tijdens pil)

De tweede was gepland en binnen 4 maand zwanger

De 3e was verrassing. Kwamen er met 13 week achter (ook tijdens pil.)

De mk ook door de pil heen

Dus dat we nu anderhalf jaar moesten wachten vonden we ook heel spannend en nieuw.

Ik had ook gezegt dat ik deze lastste zwangerschap alles wilde beleven. En daar hoorde het wachten ook bij :)

Iedereen die nieuw is; van harte gefeliciteerd! :)

Ik heb een mail gestuurd voor de FB groep.

Inmiddels aangenomen in Oostenrijk. Eerst twee campings gehad in Duitsland, zaten we in een kleine tent en moest continu naar de wc, drie keer 's nacht eruit! Nu in een stacaravan, veel fijner! Verder meer last van kwaaltjes: veel naar de wc, gevoelige borsten en vlagen van misselijkheid en stemmingswisselingen, minder leuk voor mijn vriend tijdens de vakantie :).. oeps!

Vandaag ook mooi weer in NL?

Fijne zondag!!

Hallo,

gefeliciteerd allen.

ik heb 10 juni positief getest. En 6 juli eerste echo.

Ik heb al een mailtje gestuurd om bij de Facebook groep te kunnen.

Volgens berekening 19 februari uitgerekend

Hallo dames,

Ik heb op 5 juni positief getest, 1 dag voor NOD.

Inmiddels al heel veel testjes er doorheen, want ik kon het toch niet geloven, maar het is toch zo! Zwanger :) Jeej! Ik ben 28 en dit zou ons eerste kindje zijn. Ik hoop zo dat alles goed gaat. Ben volgens mijn eigen berekening 13 februari 2018 uitgerekend.

Mijn kwaaltjes zijn hele pijnlijke borsten, moe, stemmingswisselingen (chagrijnig!) en ook soms een beetje last van mijn buik. Verder -nog- niet misselijk. Ik vind het allemaal heel spannend en het kindje zou zo welkom zijn <3

Ik heb een mail gestuurd voor de aanmelding van de facebookgroep. Superleuk!

Hallo allemaal,

Afgelopen dagen niet zo actief geweest ik ben erg veel moe. Ook de gevoeligheid in mijn borsten lijkt maar niet te zakken ik ben 's avonds blij als bh uit kan. Ik herken ook de humeur wisselingen zal ook wel met de vermoeidheid samen gaan.

Groet marijke1984

Hier ook uitgerekend in februari. 9 juni positief getest en onze eerste keer raak na anderhalf jaar proberen. Niet veel kwaaltjes maar wel bloedsporen waar ik me eigenlijk wel zorgen over maak... met uitscheiding en ook zonder wel eens een drupje. Geen heftige pijnen. Allemaal erg spannend op deze manier! Iemand ook ervaring met bloedingen? *vraagt om geruststelling*

Terug
Bovenaan