Uitgerekend februari 2018

Hallo meiden,

Ook ik ben zwanger, sinds maart 2016 gestopt met de pil en het leek maar niet te lukken. Hele lange cyclussen met een record van 90 dagen, zucht. Bij de huisarts langs geweest en een check gehad in het ziekenhuis. Bleek een licht vorm van PCOS te hebben en ze konden zien dat er wel eitjes zaten maar die sprongen maar niet.

Uiteindelijk na veel huilbuien en verdrietig te zijn geweest mij erbij neergelegd dat het misschien nog niet zo mocht zijn. Lekker borrels gedronken en genoten van het leven en prompt was ik na 1 x ongesteld te zijn geweest zwanger. Getest op 6 juni en hij was positief. Nog steeds geloof ik het niet en vertrouw mijn lichaam hier min of meer niet in.

Wat betreft de kwaaltjes ik had in het begin heel erg last van mijn borsten maar dat lijkt nu weg te trekken en verder nergens last van. Alleen vermoeid en nergens geen zin in hebben.

Ik heb een vraag wat betreft het plassen, ik hoef niet vaker plassen dan normaal en dat lijkt mij vreemd. Ben zo bang dat de eerste echo 26 juni niet goed zal zijn, zucht.

<p style="text-align: center;">Wat een gezelligheid. Gefeliciteerd iedereen!</p>

@MirM: Ah ik zie je al gaannuit dat tentje 3x per nacht. Wat een ellende moet dat zijn geweest. Hopelijk de nacht in de caravan beter verlopen! Ik ga woensdag een weekje weg, heb er echt zin in.

@Joline: ik begrijp dat je er nerveus van wordt.. ik kan je helaas niet geruststellen.. de eerste weken (en misschien zelfs wel de hele zwangerschap + rest van ons leven) zijn erg onzeker. Ik heb me hier ondertussen redelijk bij kunnen neerleggen maar zou het liefst elke dag een test doen of van iemand horen dat alles goed komt. Heel herkenbaar dus. Hopelijk heb je er vandaag geen last meer van en voel je je weer een beetje ontspannen.

Met mij gaat het goed. Gelukkig niet meer overgegeven. Wel wat minder honger dan de afgelopen dagen (maar het is ook warm) en weer enorm gevoelige borsten (ik had er geen idee van dat fietsen zo pijnlijk kon zijn) en onwijs moe. Ik lag gister om 20:30 in bed. Ik word er niet gezelliger op.

woensdag een weekje bijtanken in de Spaanse zon, nu ik nog in bikini kan. Kan me soms al druk maken over hoe dik ik straks rond kerst ben. Kan me er ook geen voorstelling van maken nog. Hebben jullie daar ook last van? Ik eeet dat het erbij hoort hoor, maar kijk er wel een beetje tegenop!

@Maur91: ik hoef naar mijn idee ook niet veel vaker te plassen dan normaal. Maar ik drink altijd veel water en ben dus altijd al gewend veel te plassen dat die paar x extra op een dag me niet echt opvallen. Kan dat het bij jou niet ook zijn?

Die onzekerheid herkennen we trouwens allemaal, struin de laatste paar pagina's maar door. Een week wachten lijkt nog een eeuwigheid te duren he? Ik duim in ieder geval met je mee dat alles goed is bij de echo!

@Pavr normaal drink ik heel erg slecht ik moet mezelf er echt toe zetten om te drinken. Nu gaat dat makkelijker omdat het voor een goed doel is.

een week lijkt idd nog een eeuwigheid te duren. En internet afstruinen doe ik ook, echt vreselijk is dat. Maar meer dan wachten kunnen we niet en dat is nou net niet mijn sterkste punt...

<p style="text-align: left;">Helaas bij mij vandaag alleen maar erger... wat eruit komt is niet 100% bloed maar er zit een soort doorzichtige vloeistof doorheen. Gyn maar gebeld, die gaat overleggen en mij terugbellen. Aangezien ik nog maar 6 weken zwanger ben kunnen ze natuurlijk niet veel zien, maar misschien is er sprake van een bbz...</p>

<p style="text-align: left;">Hoi allemaal!</p>
<p style="text-align: left;">Yes! Ik heb dit weekend mijn eerste echo gehad! En het was allemaal goed! Jeaah ben zo blij. Het hartje klopte goed en ze kon het allemaal goed zijn. Zo fijn.</p>
<p style="text-align: left;">Nu hebben we het dus ook aan familie verteld dat was ook heel fijn om te doen!</p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;">Iedereen een fijne week!</p>
<p style="text-align: left;">Liefs</p>

Hoi

ik ben miranda

en ik ben ook in feb 2018 uitgerekend

althans tot nu toe!

kan ook nog januari worden

volgende week donderdag de eerste echo en dan weten we wanneer het ongeveer geboren gaat worden

flink spannend dus is ons eerste kleintje

Terug
Bovenaan