Hallo meiden,
Ook ik ben zwanger, sinds maart 2016 gestopt met de pil en het leek maar niet te lukken. Hele lange cyclussen met een record van 90 dagen, zucht. Bij de huisarts langs geweest en een check gehad in het ziekenhuis. Bleek een licht vorm van PCOS te hebben en ze konden zien dat er wel eitjes zaten maar die sprongen maar niet.
Uiteindelijk na veel huilbuien en verdrietig te zijn geweest mij erbij neergelegd dat het misschien nog niet zo mocht zijn. Lekker borrels gedronken en genoten van het leven en prompt was ik na 1 x ongesteld te zijn geweest zwanger. Getest op 6 juni en hij was positief. Nog steeds geloof ik het niet en vertrouw mijn lichaam hier min of meer niet in.
Wat betreft de kwaaltjes ik had in het begin heel erg last van mijn borsten maar dat lijkt nu weg te trekken en verder nergens last van. Alleen vermoeid en nergens geen zin in hebben.
Ik heb een vraag wat betreft het plassen, ik hoef niet vaker plassen dan normaal en dat lijkt mij vreemd. Ben zo bang dat de eerste echo 26 juni niet goed zal zijn, zucht.