Uitgerekend februari 2018

Even een klein vraagje

ik heb enorm last van de warmte en dan ook nog de hele week werken ben gastouder en kan niet zoveel hebben merk ik

ergste is nu dus dat ik enorme hoofdpijn heb ik probeer regelmatig ff een glas water te nemen voor het vocht maar helaas de hoofdpijn blijft

is er nog iemand die hier last van heeft

de stemmingswisselingen zijn verschrikkelijk!!!

Hallo dames!

Ik zat al in de groep van uitgerekend in Januari 2018 maar ik moest vandaag naar de vk, en die zei dat ik eind jan/begin feb ben uitgerekend! Dus ik dacht ik kom hier even spieken. Ik heb 26 mei positief getest en ben nu ongeveer 9 weken. Vk houdt 7 weken aan na de echo, want ze kon het niet zo goed zien/uitrekenen.

Ik zou ook graag bij de fb groep willen! Ik stuur mijn email naar het email adres.

@Jaline, bah wat een spanning zeg! Ik hoop dat je snel naar de gyn mag en dat ze je kunnen vertellen wat er aan de hand is. Succes en sterkte.

wendy

@Miranda koert

Grappig ik ben ook gastouder en misschien toch ook meer eind januari uitgerekend. Ik merk inderdaad dat de kinderen soms het bloed onder mn nagels vandaan halen. Terwijl het echt schatjes zijn. Gewoon wat sneller geirriteerd.

Ja precies dat heb ik ook

gelukkig ging de rest van de dag goed!

Ik had ook al vanaf vanmorgen vroeg hoofdpijn dus ja dan kan je al minder hebben en dan nog de hormonen erbij

en de warmte nee geen goeie combinatie

<p style="text-align: left;">@Miranda koert</p>
<p style="text-align: left;">Ja precies. Begrijpelijk hoor!</p>
<p style="text-align: left;">Het is enorm warm!</p>

Hallo dames,

Ik ben ook in februari uitgerekend..hartstikke spannend dit wordt onze 1e kindje.

A.s. vrijdag naar verloskundige voor onze 1e echo! Hopelijk alles in orde *fingers crossed*

Hallo dames,

ook hier een positieve test!  Ik ben in mei gestopt met de pil en dus gelijk raak! 5 weken en een beetje gokken we, 11 juli de echo!

Dit is de eerste zwangerschap erg spannend allemaal!

liefs!

Terug
Bovenaan