Uitgerekend februari 2018

<p>Hoi allemaal,</p><p>Wat een nieuws allemaal!! Gefeliciteerd met de mooie echo's. Ik moet zelf nog tot 13 juli wachten helaas haha. Het ia hier redelijk rustig omdat we druk aan het kletsen zijn op de FB groep. Is echt geheim en niemand die niet bij de groep zit kan je berichtem lezen. Dus meld je vooral aan!! Het mailadres staat bovenaan op pagina 14. Hopelijk tot daar.</p><p>Wendy </p>

<p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Vandaag de verlossende echo gehad. Het ziet er allemaal heel goed uit! Sorry voor mijn eerdere bericht, moest mijn ei even kwijt! Ik had ook gemaild dat ik graag bij de fb app wil, maar geen reactie gehad. Zou het leuk vinden om met meer mommys to be in contact te komen. Het is ook mijn eerste en vind het super spannend allemaal! :)</span></p>

<p>Hallooo gefeliciteerd! </p><p> </p><p> </p><p>Ik ben zelf ook waarschijnlijk uitgerekend in februari </p><p>heb het zelf via internet gescheckt en moest rekenen vanaf de eerste dag van me laatste menstruatie </p><p>ik ben volgens internet 19 februari uitgerekend best grappig eigenlijk want dan ben ik zelf jarig ?</p>

<p>Hoi,</p><p>ik ben Eveliene. Ik ben 10 weken zwanger.</p><p>Zwanger geworden door de behandeling ivf icsi.</p><p>Mijn uitgerekende datum in 2-2-2018.</p><p>Leuk om met aanstaande moeders in een forum te zitten.</p><p>Vind het zelf allemaal erg spannend. Vrienden en naasten hebben we van het weekend erover verteld. Super leuke reacties. </p><p>Hebben jullie het al vertelt??</p><p>Groetjes eef </p>

<p>Hallo allemaal,</p><p>Hier weten nu de opa's en oma's het nu ook ben nu 8weken en 6 dagen. Volgende week donderdag de tweede echo voor ons, de eigenlijke termijnecho. Ben dan 10 weken. </p><p>Ik heb nog steeds erg veel last van gevoelige borsten hebben meer van jullie dat?</p><p>Groet Marijke1984</p>

<p>Hoi hoi, tijdje niet geweest.. zal zo even teruglezen..</p><p>Vandaag eerste echo gehad en zag meteen een duidelijk hartje knipperen.. toen ze verder ging kijken.. zag ik aan haar gezicht dat ze nog iets hadden gevonden... 2 hartjes dus..</p><p> </p><p> </p>

<p>Hoi hoi,</p><p>ook ik ben zwanger en in februari uitgerekend. Ik heb ook een mail gestuurd, zou graag bij de Facebook groep willen aansluiten.</p><p>FT</p>

Terug
Bovenaan