uitgerekend februari 2019

Hallo allemaal!
leuk Miranda! We zijn op dezelfde dag uitgerekend! 

Lyam, wat vervelend zeg, dat je de baby niet veel voeld.. daar kan ik helaas niks over zeggen want ik voel het juist heel veel.. ik heb vrijdag de 20wk echo en ik moer zeggen dat ik het ook behoorlijk spannend vind.. bij mij zeiden ze ook dat mn placenta aan de voorkant zou liggen maar omdat ik het zo goed voel betwijffel ik dat ook wel heel erg.. hou je ons op de hoogte van hoe het was?

groetjes!

Hallo dames,

Ik heb heel lang niets van me laten horen, maar wel meegelezen. Ik ben nu 17+6. Vorige week een pretecho gedaan en we krijgen een meisje!
Bij deze echo heeft ze ook al het een en ander nagekeken (hersentjes, tenen en vingertjes) alles ziet er goed uit. 

Over 2 weken de 20 welen echo blijft toch spannend. 

Ik ga nu langzaam aan beginnen met de baby kamer. Denken jullie al na over namen? Wij hebben de naam eigenlijk al.
Lyjam mijn placenta ligt ook voor en mijn moeder heeft dit ook meegemaakt. Die maakte zich toen der tijd ook erge zorgen. Maar met 22 weken begon ze de baby (pas) te voelen. 

Groetjes larissa 

Lyjam mijn placenta ligt helaas ook aan de voorkant en ik heb overgewicht  (niet kei veel, maar toch). Volgens de verloskundige kan het wel tot 27 weken duren voordat ik de baby een keer ga voelen. Echt heel jammer want dat is nou net zo'n mooie bevestiging na die 20 weken dat ze het nog goed maakt. 
Laten we hopen dat we de baby's al sneller kunnen voelen, ik ben nu 21.4. 
Bijkomend voordeel is trouwens wel dat ik met 30 weken nog een echo krijg ? jij ook? 

Larissab:leuk een meisje! 
Fijn dat je al veel gezien hebt op de echo, maar toch blijft het spannend he.. 
wij hebben de babykamer uitgezocht, komt volgende week zaterdag binnen.. joepiee:) wij zijn wel bezig met namen maar vind het zooo moeilijk.. we hebben nu 2 jongensnamen en 2 meisjesnamen die we allebei leuk vinden maar ik vraag me toch steeds af van.. vind ik dit later ook nog leuk? Haha normaal ben ik helemaal geen twijffelaar ofzo. 
Babykamer houden wij neutraal wit met mintgroen (willen niet weten wat het word) en de vloer is grijs, lekker simpel dus?

Wij hebben de baby naam al... waren we gelijk over uit eigenlijk @larissa... met babykamer zijn we iets begonnnen... we hebben al een deel leeggehaald .. nu binnenkort nog een grote kast weghalen en dan kunnen we schilderen... me vriend wil zelf meubels maken dus ben benieuwd hij is gelukkig wel handig haha...                                         ik heb volgende week zaterdag 20 weken echo ben toch best benieuwd mijn placenta ligt ook aan de voorkant hoorde ik bij vorige echo...          ik kreeg vandaag me kraampakket binnen voor als ik thuis zal bevallen... ik weet echt nog niet of ik thuis of in ziekenhuis wil bevallen... weten jullie dat al?... 

Hoihoi,

Ik ben sinds afgelopen weekend bezig met de baby kamer. Tenminste begonnen met verven van de meubeltjes (die heb ik overgenomen). Verder heb ik vandaag al het beddengoed gehad van mijn moeder (roze). Verder word de kamer grijs,wit licht roze. Wel echt meisjes achtig dus haha maar niet te aanwezig. 

Qua naam hadden we een boek gekocht met 10.000 voornamen. We vonden er beide maar 2 leuk waarvan 1 overeen kwam. Dusja.. dan ligt het best voor de hand.

Hallo dames,
Heb ook al een tijdje niet gereageerd. Ik heb mn placenta ook aan de voorkant liggen. Nu met 21w voel ik hem duidelijk schoppen. Vooral savonds als ik op de bank zit. Ons manneke groeit goed en is bovengemiddeld groot. We gaat t zien.. 
Verder hele erge vermoeidheid...

Hallo dames,
Heb ook al een tijdje niet gereageerd. Ik heb mn placenta ook aan de voorkant liggen. Nu met 21w voel ik hem duidelijk schoppen. Vooral savonds als ik op de bank zit. Ons manneke groeit goed en is bovengemiddeld groot. We gaat t zien.. 
Verder hele erge vermoeidheid...

Terug
Bovenaan