uitgerekend februari 2019

Wij hebben gister avond een pret echo gehad met geslachtsbepaling! 
En het is een jongen! Erg leuk, nu wordt het nog een stukje echter.
Alles zag er heel erg goed uit. De verloskundige kon al heel veel dingen afstralen voor de 20 weken echo. Zoveel had ze al gezien wat er super uitzag. Kon mooi alle vingertjes zien en de kamers in het hart heel erg mooi.

Hallo allemaal, Ik voel het ook heel af en toe ben nu 16+1. Voel me goed alleen slaap zo slecht...plassen 3x per nacht en lig dan weer een uur wakker. Ga in de middag wel liggen maar kan niet echt slapen. Ben 2 kilo aangekomen, maar heb wel een flinke buik. Stond laatst maat iemand die 29 weken was en onze buik was even groot!! Normaal ben ik heel slank dus iedereen valt het nu echt op dat ik zwanger ben. Het zullen er toch niet....twee zijn als nog ?Morgen kijken wat we krijgen en vrijdag snijden we de taart aan....moeilijk om een nacht die envelop dicht te houden hihi Ben flink verkouden en moet heel veel niezen herken het dus wel doet bij mij ook behoorlijk pijn. En moet heel mijn lichaam aanspannen en uitkijken dat ik niet in mijn broek plas....

He Poevie, hoe was de bekendmaking? Heb je het kunnen volhouden om de envelop dicht te houden? :)
Ik ben inmiddels 19 en 4 dagen. Dinsdag 20 weken echo. Klein beetje spannend maar vooral leuk om ons meisje weer te kunnen zien. Merk dat ik meer rust heb en meer kan genieten van de zwangerschap nu ik haar dagelijks voel. Zo gezellig! Kwaaltjes zijn er bijna niet, alleen sneller moe maar dat is logisch :) 
Ik ben wel al meer aangekomen dan 2 kilo hoor. Oeps.. terwijl ik geen cravings of eetbuien heb. Ik eet gewoon normaal en probeer zo gezond mogelijk te eten. Toch kruipt het getal langzaam omhoog op de weegschaal :( daar baal ik wel van.. 

Hoi @ongduldje
ik ben 4 daagjes later dan jou maar ook ik ben al iets van 4kg aangekomen hoor! Die laatste weken schiet het er ineens bij!  Gelukkig groeit mn buikje ook? Ik ben heel benieuwd naar de 20weken echo maar vind het toch ook wel spannend..  ookal vind ik het ook fijn om elke dag even een beweging te voelen.. op die echo kunnen ze zoveel zien.. nog 1,5 week geduld voor ons! 

Ik heb sinds vanmorgen n spoort spierpijn in m'n buik. Niks geks gedaan. Ben alleen wel grieperig, hoest en nies veel. Misschien door die aanspanningen. 
Of kan het bandenpijn zijn? Mijn buik heeft wel 'n enorme groei gemaakt, echt groter, ronder en steviger geworden..

Hoi @p zou best bandenpijn kunnen zijn. Zeker als je buikje gegroeid is.. lekker rustig aandoen dan is het meestal zo weer over.
ik ben vanmorgen opnieuw bij de bekkentherapeut geweest. Dit weekend heb ik zoveel pijn gehad aan mn bekken dat het echt niet dragelijk was en doorstraalde naar mijn been. Ze kwam tot de conclusie dat mijn spieren rondom mijn bekken overbelast zijn en dat ik daarom last heb. Over het algemeen was mijn bekken niet extreem scheef oid. Nu heb ik het advies van haar om toch minder te gaan werken en vaker plat te gaan liggen om mijn lichaam echt even te laten ontstpannen. Toch maar is met de baas gaan praten vandaag.. #balen

Oh wat baleb MDNS :( hopelijk gaat het dan wat beter. Maar minder werken lijkt me echt balen, dan gaat de tijd zo langzaam tot februari haha.
Ik heb gisteravond 20 weken echo gehad. Alles was helemaal goed. Ons meisje had zelfs de hik, kon je zien op de echo. Echt zo schattig! Ik krijg wel nog een extra echo met 30 weken omdat de placenta bij mijn baarmoederhals ligt. Normaal gesproken zal dat verder uit elkaar groeien maar voor de zekerheid dus nog een echo. Ach, zien we haar straks nog een keer :) geen straf! Wel opgelucht dat alles weer goed was!

Hoi @ongeduldje
nou dat minder werken stelt nu nog niet veel voor hoor. Ik werk nu nog gewoon 5 dagen (40 uur) en nu probeer ik dus smiddags wat eerder weg te gaan zodat ik meer kan rusten.. dus in de praktijk zal dat ook wel is inhouden dat ik er alsnog tot 5 uur zit haha! Dus ik ga niet thuiszitten en wachten nog 20 weken.?
Wat fijn dat de echo goed was! Ik heb er ook zoveel zin in om ons kindje weer te zien! Wel een stukje onzekerheid lijkt me maar daar hoef je je nu nog niet druk om te maken iig. Maar dat is meer om te controleren of je normaal kan bevallen toch? Onze beurt is volgende week vrijdag dus nog even geduld hebben?

Terug
Bovenaan