uitgerekend februari 2019

Wat vervelend MDNS dat je er zo veel last van hebt! Hopelijk helpt het meer rust nemen.
Gaaf Ongeduldje dat de echo goed was! En wat bijzonder dat je zag dat jullie meisje de hik had, zo specifiek kan je dus al dingen zien. Hoe lang duurt zo’n 20 wekenecho trouwens? 
@P, is de buik dan ook hard? Waarschijnlijk omdat het groeit voel je die spierpijn. Grote kans dat het bandenpijn is, of een harde buik. Ik had vorige week vrijdag voor het eerst een harde buik, wist niet wat het was en schrok hier best van. Was er op een gegeven moment beroerd van. 
Gisteren heb ik samen met moeders (manlief kon niet) nogmaals de geslachtsbepaling gehad. Mijn moeder was zeer onder de indruk, erg leuk. We kregen zelfs een paar 3D beelden te zien. En..... het is een jongetje! :D Alweer druk aan het bewegen. Als ik plat lig, dan zie ik soms kleine golfjes over mijn buik. Zo vet! 

Wat fijn dat alle echo's tot nu goed zijn bij iedereen ? hopenlijk gaan we zo door
Mdns hopenlijk wordt het niet erger en helpt het om wat minder te werken
Ik heb ook wel vaak last van mijn buik nu maar dat schijnen mijn darmen te zijn, dus ik heb nu vezelzakjes gehad via de dokter, hopenlijk helpt dat een beetje
Vandaag ook de 20wk echo gehad, alles was goed, wel op de grens qua kleine beentjes en klein hoofdje, nu hebben we beide zelf ook korte benen, en heb ik een smal hoofd maar mijn man juist weer niet haha. Maar over 5 weken een extra controle, mocht het achter blijven lopen dan worden we doorverwezen, maar daar gaan we niet vanuit. En over 10 weken weer een echo omdat de placenta dichtbij de baarmoedermond lag, die schijnt wel omhoog nog te gaan maar ze willen toch een extra check daarop. Ik geloof dat ik dat net ook las bij ongeduldje. Dus wij mogen onze baby toch nog wat vaker aanschouwen dan gedacht. Het geslacht hebben we in een envelop laten doen, ik wil het niet weten en mijn man doet met me mee, maar mochten we toch inene de drang voelen om het te weten dan hoeven we alleen maar de envelop open te maken haha, ik heb namelijk wel ontdekt dat het met spullen kopen wel handig is om te weten, aan de andere kant hoop ik het gewoon nog 20 weken vol te houden, zodat het een echte verassing is?

Klopt Me-L, ik moet met 30 weken ook terug om de placenta dicht bij de baarmoederhals zit, maar schijnt inderdaad vaker te gebeuren en in de meeste gevallen groeit dat nog omhoog inderdaad :) je kunt er niks aan doen dus ik maak me er verder ook niet druk over. We zien het allemaal wel.
Wat bijzonder om het geslacht in een envelop te laten doen. Ik hoor het nu vaker maar eerder nog noooit gehoord! :) echt leuk idee! Ik zou me alleen niet kunnen inhouden haha, naam zegt het al he, ongeduldje. Knap als het jullie wel lukt!

Hoi Dames,
wat leuk om al jullie verhalen te lezen. ik ben 10 feb 2019 uitgerekend van de eerste:) en ook afgelopen week de 20-weken echo gehad, alles goed gelukkig, toch wel een spannend moment.

Liefs Miranda 

Fijn om te horen dat bijna iedereen zich zo goed voelt! Ik heb me in kunnen houden om de envelop niet te openen. 'S avonds met de familie de taart aangesneden en het was een blauwe binnenkant?? Voel de kleine nu ook heel veel bewegen heerlijk om te voelen. Toen ik een paar weken zwanger was en zo ontzettend moe was....dacht ik echt had ik nou het beeld van zwanger zijn zo zitten te verheerlijken. Ik riep altijd ik zou zo weer zwanger willen zijn...en wat mis ik het....En nu pas denk ik weer o,ja dit gevoel bedoelde ik! Ik voel me heerlijk, mijn buik groeit ben trots om zwanger te zijn! Voel me echt speciaal en ben zo blij dat ik dit voor de derde keer weer mag mee maken❤

Hoi dames,
Ik ben 11 februari 2019 uitgerekend en ik kan het nog steeds niet geloven. I’m finally gonna be a mom and I cannot wait to meet my little boy ??

Klydie

Wat een leuke positieve berichten allemaal! Fijn dat alles goed is, Miranda.
Haha Poevie, ik had mijzelf niet kunnen tegenhouden de envelop dicht te laten. Leuk een jongetje! Ik heb het idee dat er steeds meer jongetjes in aantocht zijn. Het zwangere gevoel is voor mij nieuw, maar ik herken wel wat je schrijft: het trotse en fijne gevoel van een groeiende zwangere buik

Lieve dames,

Het is alweer even geleden dat ik hier gepost heb en ondertussen ben ik al voor de 16 weken echo opgeweest. Daar hadden wij een prachtig meisje op beeld en stiekem keek de echoscopiste ook meteen alvast de hele baby na. Zij gaf zelf aan dat ze, voor dat moment, geen bijzonderheden zag die nu al aan konden geven dat ze wat met de 20 weken echo gaan vinden. 

Ik kreeg tijdens de echo wel te horen dat de kleine meid later gevoelt kan gaan worden omdat de placenta aan de voorzijde ligt. Helaas voor mij want tot op heden (19+2) voel ik haar volgens mij nog niet. Ik heb in de afgelopen twee weken wel twee moment gehad waarvan ik dacht ' is dat nou een schopje?'  net alsof er iemand vanuit binnenuit een keer aanklopt maar daar blijft het dan helaas ook bij. Een vriendin van me die op dezelfde dag is uitgerekend voelt haar zoontje al wel vollop en dat maakt dat ik me stiekem toch wel zorgen maak. Vooral omdat ik veel rekpijnen in mijn buik voel...
Nu heb ik de 20 weken echo voor aanstaande donderdag staan maar ik ben zo zó nerveus! Herkent iemand dat? 

Terug
Bovenaan