Wat fijn al die positieve berichtjes zeg! Heel fijn om te lezen.
Wij hebben as donderdag 20 weken echo. Vind het wel heel erg spannend hoor, maar voel ons wondertje al 4 weken lekker trappelen, dus dat stelt me wel aardig gerust. Maar toch, hoe dichterbij het komt, hoe meer stress ik krijg. Gisteren nog even hartje geluisterd bij VK en dat klonk super.
Lijkt me best lastig als je laat je babytje voelt, het is vaak toch voor jezelf even n bevestiging dat het goed gaat daarbinnen. Maar probeer maar lekker van je groeiende buik en de goede echo's te genieten! Het voelen van de baby komt vanzelf
Mijn zusje is de nieuwe kamer van ons dochtertje aan het afschilderen (ik heb erge bekkeninstabiliteit dus mij lukt het niet, en mijn man komt op het moment om in het werk.)
Als haar nieuwe kamertje af is kan ze in dr nieuwe bedje en kamer slapen, en gaan we haar oude kamer weer mooi maken voor de baby. Zo leuk, ze is helemaal vol van de baby in mama's buik, superschattig (2 jaar)
Qua namen zijn we er nog helemaal niet uit. Willen niet weten wat het wordt, en hebben wel wat ideeen maar echt DE namen zijn we nog niet uit..
Nou, iedereen die binnenkort de 20 weken echo heeft, hopelijk is alles goed, ik ben benieuwd! En, lekker genieten van die groeiende buik met z'n alle, want we zijn allemaal alweer rond de helft