@MDNS
Heel herkenbaar, die harde buiken. Ook ik heb bekkenklachten, en kan en mag al vrij weinig meer. Mede doordat ik veel harde buiken kreeg. Ben gestopt met werken (voor nu). Deed kinderopvang van smorgens 6.15 - 16.30. Tillen, autorijden, rennen, naar school brengen. Dat lukte niet meer. Nu slaap ik erg slecht, omdat elke houding pijn doet. Dus ik slaap smorgens uit tot mn dochtertje van 2 wakker wordt, en dan probeer ik smorgens nodige dingen te doen, maar smiddags zit ik echt van 1 tot 3 op de bank. En dan van 3-7 weer bezig met vanalles, en als dochtertje op bed ligt weer op de bank. Erg eentonig soms.. maarja, vdweek babykamertje klaargemaakt, en dan kan ik savonds echt niet meer lopen van de pijn. Dus het kan niet anders.
Ik probeer ermee te zeggen; luister vooral naar je eigen lichaam. Kom voor jezelf op (en je baby). Als jij voelt dat het teveel is, ga minder doen! Vooral omdat t alleen maar zwaarder wordt qua gewicht wat je moet dragen, dat moeten je bekken toch aan blijven kunnen!
Ikzelf heb altijd het idee dat mensen die het niet kennen, de bekkenpijn niet begrijpen en denken dat je je aanstelt. Soms denk ik; stelde ik me maar aan, mensen moesten is weten.. en daarom, wat mensen ook vinden en denken, er groeit n wondertje in je buik en dat is nu even belangrijk. En daar moet je straks ook voor kunnen zorgen! Ik hoop dat je bazen dat inzien en je de rust gunnen die nodig is!