uitgerekend februari 2019

@floraa
Jeetje wat een verschrikkelijk nieuws voor jullie! Ik kreeg er een brok van in mijn keel. Heel heel erg veel sterkte! 

Op de andere verhalen: ik ben ook naar de bekkenfysio geweest en het probleem zit bij mij ook echt in de bekken. Ik mag nog maar 4 tot max 6 uurtjes werken per dag en dat 4 dagen in de week. Ik moet dit erg serieus nemen en als het niet gaat nog meer minderen in werk. Gelukkig ook alles kunnen regelen met werk en iedereen was begripvol. Ik moet mezelf wel fit houden en lekker blijven bewegen, ze zei dat fietsen en wandelen een goede manier van bewegen zijn.
@miranda
ik heb een zwangerschapsbh van carriwell. Trek je over je hoofd heen en heeft geen beugels of iets dergelijks, erg fijn vind ik deze.  

@floraa,
Geen woorden voor! Vreselijk. Ik weet niet wat ik moet zeggen, wil je alleen zeggen dat ik aan je denk en wil je heel veel sterkte wensen!

Floraa, wat vreselijk! Krijg gewoon tranen in mijn ogen.. dat is ieders nachtmerrie. Heel veel sterkte. Hopelijk komt er morgen toch nog beter nieuws..

Floraa, heel veel sterkte morgen, hopenlijk komt er toch nog wat positievers uit, vreselijk om dit te moeten horen zeg...

Miranda, ik heb 2 beugelloze bh's bij de prenatal gekocht, zitten erg prettig, en ik vind het voordeel dat deze niet over mijn hoofd hoeft, je kan deze ook als voedingsbh gebruiken

Bedankt allemaal voor jullie ontzettende fijne en lieve reacties. Dat doet mij echt heel goed. 
Vandaag weer een rollercoaster: afspraak klinisch geneticus,  gyneacoloog en kinder-cardioloog. Vruchtwaterpunctie gehad. Hartje is zeer complex, het zit niet goed in elkaar. Ook het geslachtsdeel klopt niet helemaal, beentjes en armpjes zijn iets korter dan ze zouden moeten zijn. Wij zijn bezig er afscheid van te nemen. 
Dit was voor mij waarschijnlijk het laatste bericht in dit topic. Ik zal jullie evt reacties lezen, maar ik ben nu bezig met een grote verwerking. Het is en zal ons eerste kindje zijn. Ik houd er gigantisch veel van, het zal altijd een plekje hebben in mijn hart. 
Voor jullie zou ik het advies willen geven mijn verhaal (uiteindelijk) los te laten. Richt je op je eigen zwangerschap, je eigen kindje. Zolang je geen negatief bericht heb, mag je er op vertrouwen dat jouw kindje gezond is. Ik hoop dat je er van kan genieten, en dat jullie allemaal een gezond kindje mogen krijgen. Ik wens jullie het allerbeste toe. 
Liefs Floraa

Floraa wat heftig! Tranen in mijn ogen (en over wangen). Ondanks dat je weet dat de 20 weken echo echt een medische controle is, ga je er stiekem na 11 weken en een niptest toch vanuit dat het wel goed zit. Wat een klap zal dit voor jullie en jullie naasten zijn zeg! 
Ik weet verder niet zo goed wat ik moet zeggen, alles klinkt stom of als een bandje. Heel heftig voor jullie! Ik wens jou en je man al het beste en ontzettend veel sterkte met dit hele proces. Hopelijk hoeven jullie niet lang te wachten op definitieve uitspraken/ beslissingen.  Elk schopje dat je nu voelt van de kleine man zal een verdrietig moment zijn lijkt me. 
Man man man wat een situatie. Ik neem jullie mee in gedachten en wat ik al zei: ik wens jullie meer dan goeds. 

@floraa.... ben er helemaal stil van ... ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen...vreselijk... wil jullie heel veel sterkte toe wensen! Echt heel heftig zeg..

Terug
Bovenaan