Bedankt allemaal voor jullie ontzettende fijne en lieve reacties. Dat doet mij echt heel goed.
Vandaag weer een rollercoaster: afspraak klinisch geneticus, gyneacoloog en kinder-cardioloog. Vruchtwaterpunctie gehad. Hartje is zeer complex, het zit niet goed in elkaar. Ook het geslachtsdeel klopt niet helemaal, beentjes en armpjes zijn iets korter dan ze zouden moeten zijn. Wij zijn bezig er afscheid van te nemen.
Dit was voor mij waarschijnlijk het laatste bericht in dit topic. Ik zal jullie evt reacties lezen, maar ik ben nu bezig met een grote verwerking. Het is en zal ons eerste kindje zijn. Ik houd er gigantisch veel van, het zal altijd een plekje hebben in mijn hart.
Voor jullie zou ik het advies willen geven mijn verhaal (uiteindelijk) los te laten. Richt je op je eigen zwangerschap, je eigen kindje. Zolang je geen negatief bericht heb, mag je er op vertrouwen dat jouw kindje gezond is. Ik hoop dat je er van kan genieten, en dat jullie allemaal een gezond kindje mogen krijgen. Ik wens jullie het allerbeste toe.
Liefs Floraa