uitgerekend februari 2019

Die laatste loodjes wegen behoorlijk he? Haha. Ik moet nog 6,5 week maar ik merk dat ik er zo af en toe goed klaar mee ben. Gisteren ook heel de dag op pad en om 10 uur kon ik niet meer. Ik kan idd ook in geen lekkere houding zitten. En om nou bij mn schoonouders plat op de bank te gaan liggen met een kamer vol visite? ik heb gelukkig wel verlof dus dat scheelt een heleboel qua rust.. vandaag weer een drukke avond op de planning maar in principe is dat pas vanaf een uur of 5/6 dus dan kan ik nog even rusten. Ookal begint de nesteldrang ook steeds meer op te spelen haha! Achja even doorbijten dames we kunnen het:)

Ik ben de 27ste uitgerekend.Ik denk inderdaad dat er veel dames zijn die het zwaarder hebben ja! Zolang ik me energie goed verdeel is het echt wel te doen.. maar die energie verdelen lukt soms niet zo goed haha.Ik ben deze kerst ook alleen maar op visite geweest. Ben er eerlijk gezegd wel heel blij mee. Had het kokkerellen enz niet volgehouden denk ik. Vooral omdat ik ook gewoon heb gewerkt. Oud en nieuw zie ik ook wel tegen op puur omdat je dan een lange dag voor de boeg hebt. Ben dan gelukkig wel vrij.

Wij zijn met kerst ook op visite geweest, heerlijk! Zag het echt niet zitten om zelf visite te krijgen. Gelukkig werd er goed rekening gehouden met mijn inmiddels flinke buik en heb ik zacht kunnen zitten haha. Wel savonds enorme hoofdpijn en nu heel erg moe maar we kunnen een paar dagen bijslapen ?Gisteren controle gehad, alles was gelukkig weer goed en het hoofdje is al een beetje ingedaald ? ik ben 4 februari uitgerekend maar ga er vanuit dat het rond de 10de geboren wordt. Met oud en nieuw komt mijn zusje en vrienden van mijn man, zie daar ook wel een beetje tegenop maar zet hapjes etc van te voren klaar en mijn zusje vindt het leuk om te helpen dus denk dat het wel goed komt. Hoop dat ik het volhou om wakker te blijven en gezellig kan doen ?

'Fijn' om te lezen dat ik niet de enige ben die zo moe is zeg. Het hoort er ook wel bij rond deze tijd. We zijn ondertussen allemaal binnen 10 weken uitgerekend toch? Wat 'n gek idee hè! Ben er echt wel aan toe om ons kleine wondertje vast te houden. Zeker door dat bankhangen door de bekkeninstabiliteit, dan duurt t zo lang ? maar ach, alles voor de kleine Hier is ons kleintje ook ingedaald. Ook af en toe al best wat voorweeen, hebben meer daar last van? Wij zijn met oud jaar ook lekker thuis. Wel wat familie uitgenodigd, anderd vond ik het zo sneu voor m'n man want dan lag ik waarschijnlijk al om 11 uur diep te slapen ?Ligt bij iedereen het kindje al goed? Of ook 'n paar stuitliggers? En zijn er veel dames die thuis bevallen? Of toch ziekenhuis? 

Bij mij is de baby ook aant indalen en dat gaat zeker niet vanzelf! Best wel wat steken en pijn zo nu en dan. Verder een hyperactieve baby die ook steeds harder gaat schoppen dus in combinatie met een harde buik oid echt pijnlijk. Verder ben ik wel heel blij dat ik het lekker voel bewegen. Met oudjaar gaan wij naar mijn zus, maar die woont letterlijk om de hoek dus dat is wel fijn en daar voel ik me wel zo ‘thuis’ dat ik niet netjes hoef te zitten en kan doen wat fijn is haha. Ik beval in het ziekenhuis, op aanraden van de verloskundige omdat het de 1e is en omdat het ziekenhuis meer dan een half uur rijden is willen ze liever niet dat je thuis bevalt mocht je medische aandacht nodig hebben. Ik vond het zelf eigenlijk ook wel een fijner idee in het ziekenhuis. Ook hebben ze bij ons in het ziekenhuis een badkamer met douche, bad ed waar je in mag bevallen. En thuis heb ik alleen een douche dus dat is ook wel fijn. :)

Ja, is echt een gek idee dat er over een paar weekjes een baby in huis is ? kan me er nog niet veel bij voorstellen, mijn man ziet het wel al helemaal voor zich haha. Harde buiken vallen bij mij op het moment mee, wel heb ik regelmatig wat steken aan de onderkant en wordt het opstaan van de bank wat lastig ?Ik wil thuis bevallen in bad. Hoop dat het lukt want lijkt me het fijnst om thuis te bevallen met mijn eigen spullen om me heen etc. 

Onze baby lag in stuit, maar is gelukkig wel zelf goed gedraaid. Nu ook het idee dat hij wat aan het in dalen is, soms wat druk van onder en steken in de liezen.Zijn er bij jullie ook baby's die echt aan 1 kant van de buik liggen? Die van ons ligt echt helemaal rechts in mijn buik en aan de linkerkant heb ik vooral veel vrucht water haha.Wij willen graag in het ziekenhuis bevallen, toch een fijn idee mocht er iets zijn of mis gaan dat je dan meteen al op de juiste plek bent.Vind het nog echt heel gek, nog 8 weekjes tot uitgerekende datum. Kan het mij nog steeds niet voorstellen bijna een babytje in huis.

Terug
Bovenaan