uitgerekend februari 2019

Wij hadden gisteren ook controle en verloskundige kon voelen dat baby met hoofdje naar beneden lag had ik niet verwacht omdat ik steeds boven aan voel en dacht dst zou het hoofdje wel zijn hihi... verloskundige zei al dst tijdens de controle baby erg boven is aan trappen was en met kontje zat... thanks dames... ik moet 2x daags nu zelf nog er in gaan knijpen om druk er af te halen en viezigheid.... dat doet lekker zeer maar hopelijk ben ik er gauw van af.. als ik maar miet te veel moet opstaan of net verkeerd zit gaat het wel.. met volgende controle wordt ik ook getest op mrsa... omdat ik werk met vleesvee... dus ben benieuwd...

@poevie even op internet kijken voor ballonnen... wij moeten ook nog kijken na geboortenkaartje... en had bedacht zo grote sticker met naam te bestellen voor als geboren is  voor op het raam en gelijk slingers dan hoef ik het niet in dorp te kopen anders weten ze zo wat ik krijg en tis nog verassing hihi maar dat doe ik wel op me gemak als ik verlof heb in januari 

Heb al ff gezocht op google?Ik ga op rompertjes de naam verven steeds op 1 romper een letter aan beide zijden en dan als slinger ophangen.

Hebben jullie het ook zo zwaar met de kerstdagen? Even klagen hoor pff haha. Na tot 13:30 te hebben gewerkt slapen tot 16:00 en dan op visite tot 21;00/22:00. Ik doe het allemaal zelf hoor, maar je merkt dat het allemaal niet zo vanzelf sprekend is. Heb ook het idee dat ze constant tegen me ribben aan ligt aan de linker kant. Wat soms best pijnlijk kan zijn. Daarbij dan last van me bekken en dan weet ik geen houding meer te verzinnen.. Buiten dat gaat het gelukkig wel allemaal heel goed. En het aftellen begint nu wel echt hoor! Voor mij nog 9 weken. Voor een aantal hier nog maar 6/7 weken. Echt zo spannend.

@larissab het zijn idd drukke dagen de kerstdagen. Wat ik vooral ervaar is dat je gewoon niet zo lekker kan gaan zitten zoals je dat thuis doet.Daarnaast merk ik ook gewoon dat de energie en uithoudingsvermogen steeds minder is, en ik wat rustiger aan moet doen. Maar moet nog uitvinden wat rustiger aan is.Nog 6 weekjes en dan hoop ik ons kindje in de armen te mogen sluiten. Wordt ongeduldig. 

Ik moet ook nog 9 weken de 26e ben ik uitgerekend en jij larissa? Heb me dit jaar bij iedereen uitgenodigd erg hè maar heb geen zin in alle zooi thuis... alleen de 30e is mijn dochter jarig zie ik wel een beetje tegen op. Je gaat dan automatisch meer doen...maar mijn dochter zegt steeds ik doe alles mam! Zo lief❤ kan het iedereen aanraden laat 12 jaar tussen je bevalling zitten!!! We zijn echt samen zwanger kan alles met haar delen. Ieder schopje, iedere afspraak bij de vk heb veel pijn deze zwangerschap maar word super verzacht door mijn kids en man natuurlijk ?

Ik herken het wel hoor.... mijn energie is ook ver te zoeken..en vooral leuk als mensen zeggen wat zie je er toch moe uit... ja dat weet ik nu wel ben ook moe... ;)  moe moe moe haha ben in nacht veel wakker veel plassen... zie nu al beetje op tegen oud en nieuw...eerst werken tot 1 dan hoop ik toch nog even wat slaap te pakken en dan om 5 uur na vrienden... eten enz maar goed die wonen vlakbij dus anders ga ik in tussentijd dst 12 uur moet worden even naar huis... Komt steeds dichterbij hè dames... ik ben 22 ste uitgerekend... spannendddd fijne kerst vandaag, wij gaan vanmiddag naar de schoonfamilie ben stiekem wel blij dat ik vrijdag pas weer hoef te werken kan ik nog dag bijkomen hihi

Trouwens, vind gek als mensen nu zeggen je hebt het wel zwaar hè met je zwangerschap..... dan denk ik nee hoor ben alleen moe en last van me rug en bekken...  voor de rest mag ik niet klagen.... zijn vrouwen die meer last hebben denk ik dan...

Terug
Bovenaan