uitgerekend februari 2019

@pegg wat naar z'n abces in je lies, hopelijk geeft het verlichting nu die open is. Had van het voorjaar daar opgezette klieren dat was al behoorlijk pijnlijk met lopen.Bij ons is de box even uit elkaar en dient het onder plateau als kerstboom tafel. Anders geen plek. Vandaag laatste groei echo als het goed is. Veel zin in. 

Wat jullie allemaal zeggen over de vaccinatie klopt ook wel. En het rivm raad het inderdaad aan maar er is nog een partij die dit blijkbaar tegenspreekt (vergeten welke) deze zeggen namelijk dat kinkhoest zelf niet verkeerd is om in te enten tijdens de zwangerschap, maar omdat je in Nederland gewoon je cocktail krijgt met andere inentingen tegelijk is dat nog niet uitgebreid onderzocht. In het buitenland krijg je blijkbaar alleen je kinkhoest vacc en niet dktp. En voordat mn kindje naar de oppas gaat (moeder) is het oud genoeg voor gewone vaccinatie. Maar idd iedereen moet het zelf weten. :)

@pegg he bah zeg, dat is naar.. zeker zonder verdoving.. ik heb dat het snel mooi geneest en dat je tegen de tijd van de bevalling iig geen last meer hebt!zijn er meer mensen die af en toe steken in ‘je kruis’ voelen en af en toe een zeurderige pijn onder in de buik? Ik denk dat het er gewoon bij hoort, misschien de baby die met zn koppie aant duwen is? vanavond check bij de verloskundige met nieuwe echo dus dan zal ik het vragen maar ben benieuwd of jullie dit ook hebben. Verder allemaal fijne feestdagen!!

@mdns, dat heb ik inderdaad ook, ze zeggen dat het te maken heeft dat je baby aan het indalen is. @pegg, oh bah.. hopen dat het snel geneest voor je! En dat je er niet teveel last van hebt. Voelen jullie ook regelmatig hoe de baby ligt? Als ik in bed lig probeer ik te voelen met mijn handen hoe ze nou ligt, is soms best lastig wat ik voel, is het nou der hoofdje of billen of rug haha. Vandaag lag ze heel de tijd met der billen omhoog dus hoofdje naar beneden dat kon ik echt duidelijk voelen en de schoppen bovenin, maar ze is nog steeds lekker aan het ronddraaien, want ik voel de schoppen ook beneden of weer aan de zijkant bij mijn zij. 

Net bij de verloskundige geweest! alles was goed en krijgen zeker geen kleine baby, maar zal wss niet boven de 8 pond uitkomen. Dus wat mij betreft prima haha. De steken komen inderdaad omdat het kindje al een het indalen is. Ze kreeg het amper op de echo omdat het al zo laag zat. Dus dat verklaart een hoop. Ik voel inderdaad ook altijd hoe het ligt. Al blijft het hoofdje nu wel netjes beneden liggen maar verder draait het alle kanten op.. soms weet ik het ook echt ff niet meer? ik voel beneden ook nog steeds schopjes voor mn gevoel maar dat zijn de handjes bij het gezichtje ed. Die heen en weer gaan..

Ook op controle geweest alles was goed koppie naar beneden. Krijg steeds vaker harde buiken en soms ook pijnlijke maar dat is normaal zei de vk. Als je maar niet steeds pijnlijke heb. Ik voel  ook steeds zijn handjes heb ik het idee. Vooral tijdens het autorijden bij mijn liezen een soort gekriebel en aan de zijkant krijg ik een harde duw/schop. Als de kerst en mijn dochters verjaardag en oud en nieuw. Moet ik me echt gaan focussen op het geboortekaartje!! En werk bij bij kdv dus nog tig traktaties maken.. iemand nog een idee waar ik goedkoop blauwe ballonnen kan kopen? Heb er 120 nodig... a.s. donderdag komt de kraamzorg... fijne dagen allemaal ?

Terug
Bovenaan