uitgerekend februari 2019

Ik zie in veel reacties nod voorbij komen... Wat is dat? Hahaha ben ik zo dom? Ik bel maandag de verloskundige even want bij clearblue moet je blijkbaar 2 weken optellen bij wat het ding aangeeft dus dan ben ik nu 4-5 weken ipv 2-3. Ik zou het leuk vinden om voor het familie weekend een echo te krijten dan kan de echo mee om aan iedereen te laten zien. Zo niet dan heb ik gewoon pech natuurlijk

ja.precies niet ongesteldheids dag haha...
de vk heeft mij vanmorgen gebeld.  heb de eerste echo op 4 juli staan.  en de 2de echo op 19 juli?? ben zo blij dat die afspraken al.staan....

Hoi hoi. 
Ook ik heb net contact gehad met gyneacoloog  (moet via gyn alles ivm medische voorgeschiedenis) 
En ik krijg mn 1e echo 18 juni. Ben dan 7+4 weken. Oooh ben zo blij. Wat zal het leuk zijn om dat kleine hartje te horen...
Ze gaf aan dat het niet eerder kon omdat je dan kans hebt dat je het hartje nog niet hoort. En dan maak je je alleen maar zorgen. 

ja idd en dan zit je zo in onzekerheid... 

ik heb met 9weken en 1 dag de eerste echo.. echt zo spannend... en dan 2 weken erna de termijn echo ben benieuwd of je dan ook de nub kan zien met de termijn echo...

Hi meiden,
Even vraagje ben nu 5 weken.. maar heb best weinig klachten (je zou denken; wees BLIJ) maar heb af en toe alleen misselijkheid en gaap ook wat meer heb ik het idee... maar ohh wat wil graag weten of het goed is... zeker na de miskraam in maart...
Hoe gaat het met jullie en de symptomen? 

Hai,

bij mijn zoon had ik ook helemaal geen symptomen, geen zorgen!
- vlagen van misselijkheid maar ook steeds trek.
- moe.
- zuurbranden na eten zoete dingen.
- emotioneel of juist kort lontje.
- zere harde borsten. 
- huiduitslag 

Terug
Bovenaan