uitgerekend februari 2019

Hier nog 1 met jeuk sinds vorige week ofsow.. ben maandagnacht zelfs onder de douche gaan staan haha! Dat hielp gelukkig wel! Ik heb ook het idee dat het komt omdat ik een beetje vocht vasthou dat dan je huid strakker gaat staan. Gelukkig heb ik het niet elke dag/nacht. Ik smeer ook geen creme oid want heb het idee dat het daar alleen maar erger van wordt..

Wat leuk, ik ben ook 6 februari uitgerekend! :) ook een meisje.Ik heb mijn hele zwangerschap al jeuk op mijn handen. Ik krijg dan een rode vlek die jeukt en na een paar uur is dat weg. Ik heb het nu wel minder dan in het begin van dr zwangerschap. Mijn verloskundige wist niet wat het kon zijn. Parfum houdende producten maken het inderdaad erger. 

Aaah allemaal jeuk haha! Mn vk zei oh nou ik hoor het niet zo vaak, hier toch wel een aantal met jeuk.. ik heb gister mezelf ingesmeerd met bodylotion die spray van vaseline en ik had het idee dat het wel minder jeukte dan als ik mezelf insmeer met zwangerschapsolie. En vannacht ook goed kunnen slapen, ook niet echt jeuk gehad ?

Vandaag weer op controle geweest en mijn fundushoogte bleek ineens veel te hoog te zijn. Nu weet ik zelf niet wat ik er van moet denken. Had het idee dat ze veel te laag op het schaambot aan het meten was en zo smokkel je er wel een cm of 2 bij. Feit is wel dat ik morgen met 33+6 weken nog een nieuwe suikertest mag laten doen. De groei echo die voor de 15e stond is ook naar voren gehaald naar de 7e. Met 26+3 heb ik nog een echo gehad (ivm val van trap) in het ziekenhuis en vonden ze mijn buik ook wel aan de grote kant maar meisje lag maar net een weekje op schema voor. Bij de verloskundige vonden ze het onzin dat ze hadden gezegd dat mijn buik zo groot was want dat was die helemaal niet. De laatste afspraak bij 30+2 heb ik nog gevraagd of ik niet te veel aan kwam en opnieuw werd er gezegd dat alles er gewoon  normaal uit zag. Heb er zo de balen van... de hele zwangerschap gaan er al dingen 'mis'. Heb nog geen moment echt kunnen genieten op deze manier en zit al bijna aan het einde. Iemand anders toevallig ook een grotere buik dan gemiddeld zonder dat het wat betekende? 

Hoi Lyam!Bij mij roepen ze al vanaf het begin o wat heb je een grote buik en help je krijgt een groot kind enz. Ik heb er ook behoorlijk van in de stress gezeten tot de echo. Heb nu 2 echo’s gehad en ze schatten ongeveer een baby van 7 a 7,5 pond (tenzij ik overtijd ga) en verder heb ik veel vruchtwater waardoor mijn buik groot is. Ook ligt het kindje blijkbaar hoog (ookal is het al stuk ingedaald). Maar ik heb wel liever een baby die goed groeit dan een baby die niet of te weinig groeit hoor! Ik hoop dat je volgende week goed bericht krijgt! (Ik ben trouwens ook al 20kg bovenop mn normale gewicht aangekomen).Nog een tip! Ik ben vandaag voor een massage geweest! Niet perse een zwangerschapsmassage maar op een warmwaterzak. Echt heerlijk! Ik vond op mn rug liggen niet fijn want dan word ik duizelig dus ik kon heerlijk op mijn zij liggen. Lekker warm en heerlijk losgemasseerd! Ook extra bij mn bekken omdat dat behoorlijk vast zat (dat wist ik al) en verder mn benen met speciale magnesiumzalf tegen krampbenen en kriebelbenen, weer helemaal opgefrist!  

Terug
Bovenaan