@Ongeduldig haha, die noo way klinkt mij bekend in de oren! Zo dacht ik er ook over. Terwijl thuis bevallen juist betekent dat het een natuurlijk proces is geweest en geen medisch ingrijpingen zijn. Dat is iets waar ik dan weer voorstander van ben. Pijn ervaar je hoe dan ook of je nou in het ziekenhuis bevalt of thuis. Dus ben eigenlijk wel benieuwd waar het gaat gebeuren. Maar vind het iig niet meer erg om thuis te bevallen. Spannend hoever ben jij ?
@lissab fijn dat alles goed ging vanmorgen toch weer een geruststelling. Hopelijk start het allemaal vanzelf vannacht en anders heel veel succes morgen!
@Levano ik heb begrepen dat zoiets normaal is dat de baby eerste dagen afvalt. Fijn dat het nu de goede kant op gaat! Geniet ervan
@lissab fijn dat alles goed ging vanmorgen toch weer een geruststelling. Hopelijk start het allemaal vanzelf vannacht en anders heel veel succes morgen!
@Levano ik heb begrepen dat zoiets normaal is dat de baby eerste dagen afvalt. Fijn dat het nu de goede kant op gaat! Geniet ervan