uitgerekend februari 2019

Zinnetje moest zijn... gewoon omdat ik niet weet wat me allemaal te wachten staat... ( bij stukje van fotograaf) te snel op enter gedrukt ? 

@pegg is bij mij ook een uitzondering dat ik goed heb geslapen hoor? vanaf deze week heb ik een nieuwe regeling: ik slaap wanneer ik moe ben haha. Dus gistermiddag ook al een uurtje gelegen?. Ik merk gewoon dat ik anders zo uitgeput ben. En mocht de bevalling beginnen dan wil ik wel uitgerust zijn. 

Gebruiker: gefeliciteerd met de geboorte van je zoon! Wat een mooi nieuws :) geniet ervan!
Door al dat mooie nieuws word ik nog ongeduldiger haha! 
Mdns: ik had ook weer eens een aardige nacht vannacht :) dan voel je je gelijk zoveel fitter he? 
Nu op kraamvisite bij een vriendin ? alvast even iemand anders zijn baby knuffelen haha. 

Gefeliciteerd beiden!! Allebei thuis bevallen lees ik ik heb in het begin altijd gezegd dat ik in het ziekenhuis wil bevallen omdat ik zo bang ben dat de pijn me teveel wordt. Maar naarmate het dichterbij komt lijkt het me toch ook weer heel mooi om in je eigen warme nestje te bevallen.. we will see?
gisternacht had ik erg last van harde buiken en voelde ik soort van stralen /druk richting mn vagina gaan het waren net geen pijnlijke steken kan het moeilijk beschrijven. 
Volgens de verloskundige is mn baby ingedaald en zit ze wel met er hoofdje vast? 
Spannend hoor..

Mary Hope ik heb dus echt precies hetzelfde! Ik zei altijd nooo wayyyy dat ik thuis wil bevallen. Maar ik woon in regio Utrecht en daar is echt tekort aan plek in ziekenhuizen om te bevallen dus kans is aanwezig dat het thuis moet. Maar naarmate de tijd vordert heb ik daar ook steeds minder moeite mee. We gaan het zien allemaal. Je kunt ook op het moment zelf nog beslissen (mits je niet medisch wordt natuurlijk).

Wauw gefeliciteerd allebei met Madelief en Loek! 
Bij mij is het nog steeds rustig, dus ik neem aan dat meneer gewoon wacht tot ik morgen ochtend ingeleid ga worden. Vanochtend weer hartfilmpje gemaakt en bloed afgenomen, was allemaal goed dus zit nu weer thuis.
Ben wel klaar met dat heen en weer gevlieg. Had gevraagd of ik daar mocht blijven, maar ze hebben mij liever thuis en dat ik morgen ochtend weer kom. Vind het echt super eng en spannend! Maar moet het gewoon over mij heen laten komen. Meer kan je niet doen haha.

Bedankt allemaal voor de reacties :) we zijn allebei flink aan het bijkomen. Ze heet Amy tweede naam Lynn ze woog 3358 gram en is 49 cm lang.
Amy is behoorlijk afgevallen en weegt nu 3010, vandaag zat er een stijgende lijn in dus we gaan de goede kant op.
Ik voel me een stuk beter probeer nu langzaam aan op kracht te komen, er is inmiddels 13 kilo af waarvan ik er 17 ben aangekomen in mijn zwangerschap.
Ook gefeliciteerd met Loek en Madelief!

Terug
Bovenaan