uitgerekend februari 2019

Hoi allemaal.
Gefeliciteerd allemaal met de geboorte van jullie dochter/zoon. 
Ik ben nieuw op het forum, ben 27 Februari uitgerekend van de 1e. Gisteren bij de verloskundige geweest en ligt al ingedaald. Ik heb de laatste dagen veel harde buiken en de baby is ook heel druk.. 
Ik hoop heel erg dat die eerder komt, plof bijna uit elkaar maar de kans zou wel heel klein zijn voor een 1e.. Ben ergens ook bang dat die te laat komt en ik dus ingeleid moet worden.. Is bij mijn zus ook gebeurd en mijn moeder was van ons alle 3 2 weken te laat bevallen.. wil mezelf niet bang maken maar gaat vanzelf... 

Iedereen succes de laatste loodjes!! Super leuk om zo via het forum mee te lezen met iedereen.

Welkom nieuwe mama’s!
@kleine stampster:
Volgens mij is het wel normaal als je harde buiken krijgt als ze zo actief zijn. Ik heb er zelf ook last van iig. Balen dat de zwangerschap niet zo verloopt als dat je wilt. Dan duurt het wachten ook zo lang..
Ik zit weer in de wachtkamer bij de verloskundige. Ik ben benieuwd of er na al die krampjes al wat gebeurd is haha

Welkom nieuwe mama’s!
@kleine stampster:
Volgens mij is het wel normaal als je harde buiken krijgt als ze zo actief zijn. Ik heb er zelf ook last van iig. Balen dat de zwangerschap niet zo verloopt als dat je wilt. Dan duurt het wachten ook zo lang..
Ik zit weer in de wachtkamer bij de verloskundige. Ik ben benieuwd of er na al die krampjes al wat gebeurd is haha

Leuk weer nieuwe mama's erbij!!! Ben net terug uit het ziekenhuis en alles was goed. Dus mag weer terug naar mijn verloskundige en gewoon thuis bevallen. Het blijft een klein mannetje maar hij groeit toch nog steeds. Ik krijg ook steeds harde buiken als de kleine beweegt.  Vroeg het net ook of de baby dat ook merkt. En hij voelt het dus ook want heel je buik word strakker en kleiner. Tijdens de bevalling zakt dan vaak de hartslag omdat ze er last van hebben. Maar voor nu heeft hij er geen last van.

Hallo allemaal, 
Gefeliciteerd voor degene die al bevallen zijn!
Vandaag precies 39 weken. Ik ben het wachten op onze kleine meid wel een beetje moe nu. Wil haar zo graag zien en daarbij het fysieke ongemak door BI en slecht slapen snachts en overdag niet kunnen dutten breken mij ook wel op. 
Gelukkig is de dame in het weekend wederom ingedaald. (2 weken ervoor ingedaald, week erna op reguliere controle was ze weer terug geschoten). In het weekend dan ook wat ongemakken in de onderbuik ervaren in de vorm van krampen en steekjes. Stiekem de hoop gehad dat het toch zou gaan doorzetten maar helaas. 
Ik hoop toch zo dat ik niet veel langer hoef te lopen dan de uitgetelde datum (7 feb). De dame doet het goed, wel iets kleiner en lichter dan gemiddeld geschat. 
Ik probeer maar daar waar ik kan afleiding te zoeken.

Leuk @gebruiker10093644 Ik heb ook 27 feb uitgerekend van de eerste.

Ik hoop dat het bij LisaaB goed gaat ik duim voor je. Misschien lezen we dan morgen mooi nieuws hier.. spannend

Wat fijn dat je terug mag naar de verloskundige Poevie! Lijkt me toch fijner om gewoon bij de eigen verloskundige te kunnen blijven:)
Ik ben vanmorgen weer langs de verloskundige geweest, alles was goed. De krampjes deze week hebben toch wel wat gedaan, het hoofdje ligt al heel diep en nu goed vast, en mn baarmoedermond was al goed zacht, ze kon het nog geen ontsluiting noemen maar het begin was er iig.
Dus lekker een beetje zo doorgaan totdat het door gaat zetten. Kon nog makkelijk even duren zei ze. Maar je weet natuurlijk nooit. We zullen het zien.

Alle mama's die al bevallen zijn; Gefeliciteerd??
Hoe zou het met LisaaB gaan vandaag?
Ik ben sinds vandaag niet helemaal fit. Lijkt wel of ik last heb van misselijkheid en vanmiddag ook ineens last van me rug... Zijn er meer die er last van hebben? Vanochtend een paracetamol ingenomen wat opzich wel heeft geholpen... Voordat ik ga slapen nog maar een paracetamol innemen dan slaap ik hopelijk goed...

Terug
Bovenaan