uitgerekend februari 2019

Van mij mag ze onderhand wel komen ja haha. Maar mijn gevoel daarover kan per dag, of uur verschillen. Gister overdag dacht ik, ik hou het nog wel vol, maar gisteravond met die krampen dacht ik nou moet je maar gewoon komen want anders raak ik al uitgeput voordat de bevalling begint.. maar helaas hebben we er weinig invloed op he  ;)

Hi allemaal!
ook hier blij baby nieuws!
op zondag 27 januari is onze Zoon Loek geboren! Wat een bijzondere ervaring. En wat zijn wij verliefd. Hij weegt 3600 gram en is 49 cm lang. 
Ook fijn thuis bevallen.
Voor degene die nog moeten, luister naar je lichaam en vertrouw op je eigen lichaam. 

Xxx 

Wauw wat gaaf! Gefeliciteerd!

ik moet vandaag nog precies 4 weken tot de uitgerekende datum. Door jullie verhalen word het nu wel echt hoor!

Wauw allemaal baby’s wat leuk! Allebei gefeliciteerd!
@roxxii 
Als je bevalling normaal verloopt heeft hij tijd genoeg om terug te komen.. en als je twijffelt gewoon op tijd de verloskundige bellen, die kunnen heus wel vertellen of het serieus is of niet. Mijn man zit op dit moment nog zo een 5-12uur van me vandaan dus ik weet wel hoe het voelt haha. (38+3 vandaag) Nu vertrouw ik maar gewoon op mn lichaam en hoop dat het kleintje wacht tot papa thuis is. Vrijdag is hij weer thuis en dan zondag - vrijdag volgende week is de laatste week dat hij weg is, dat is voor mij week 39. Daarna is hij thuis. 
Kheb vanacht voor het eerst weer eens ‘normaal’ kunnen slapen. (Van half 1 tot 6 en daarna tot 8 uur). Klinkt niet lang maar heerlijk als je normaal elk uur wakker word haha.
ben wel beetje jalours hoor op al die mensen die al bevallen zijn:) ik wil ook al wel haha. 

Gefeliciteerd beiden... en wat een leuke namen..geniet ervan!!
@poevie... wij doen geen fotograaf.. gewoon omdat ik niet weet wat me allemaal.. verloskundige vroeg al wil je dat iemand foto’s maakt.. wij beiden zo van nee liever niet... iedereen moet dat natuurlijk zelf weten of ze wel of geen fotograaf doen..☺️

@mdns wat lekker dst je beter hebt geslapen... hier valt dat tegen zoveel wakker... miss moet ik vanmiddag maar weer even me bed inkruipen... 

Terug
Bovenaan